Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:46:47 GMT

افتتاح ۱۴۰ پروژه عمرانی در هفته نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۲۶۶

افتتاح ۱۴۰ پروژه عمرانی در هفته نیروی انتظامی

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری روز دوشنبه در مراسم افتتاح این پروژه ها افزود: امروز همزمان با این افتتاحیه ها شاهد بهره برداری ساختمان جدید مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (۱۹۷) هستیم؛ این مکان از ساختمان های پیشین نیروی انتظامی است که در راستای بهره برداری مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا بازسازی شده است و در این ساختمان جدید با تمرکز و برنامه ریزی بهتر بتوانیم از ظرفیت ها برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم عزیز بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این اقدامات نویدبخش دغدغه و اهتمام بنده و هیات رئیسه ناجا برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان به ویژه در حوزه مسکن آن ها است.

وی با بیان اینکه در موضوعات عمرانی اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: بنده و هیات رئیسه ناجا به جد دغدغه بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان را داریم و موضوع تامین مسکن را در سبد معیشتی آنان، یک مولفه محوری و اساسی می دانم و پیرو همین دغدغه سال گذشته قرارگاه جهادی تامین مسکن کارکنان ناجا راه اندازی شد و  در یک برنامه مدون پنج ساله  که یک سال آن را پشت سر گذاشتیم، نهضت تامین مسکن کارکنان را دنبال و اجرایی کنیم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود بر تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام تاکید و افزود: لازم است متولیان این حوزه با برنامه ریزی دقیق توام با روحیه جهادی و انقلابی به پیشرفت امور بیندیشند و پروژه های نیمه تمام را تمام کنند؛ در کنار این اقدامات بایستی پاسخگوی تعهداتمان به کارکنان نیز باشیم.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به بهره گیری از ظرفیت خیرین امنیت ساز عنوان کرد: بهره گیری از ظرفیت خیرین امنیت ساز بایستی بر مبنای دستورالعمل ابلاغی و با نظارت بازرسی کل ناجا صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه همواره از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم استقبال می کنیم، گفت: معتقدم که امروز بهترین پشتوانه ما مردم و حمایت آنان است در واقع بهترین بازرسان ما مردم می باشند و باید برای تقویت تعاملات مردم با پلیس تلاش کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بهترین کسانی  که می توانند ما را ارزیابی کنند هموطنانمان و جامعه هدف ما هستند بنابراین باید این امکان وجود داشته باشد که همواره نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به ما منعکس کنند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه ۱۹۷ پل ارتباطی مردم با پلیس است، افزود: کارکنانی که در این مرکز حضور و فعالیت دارند بایستی ضمن تکریم ارباب رجوع به درستی پاسخگوی مراجعان باشند و در فرآیند دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم طی تماس با این مرکز یا حضور در ۱۹۷، با سازوکارهای اتخاذ شده، فرآیند پیگیری امور را نیز در دستور کار قرار دهند. سردار اشتری تاکید کرد: نه تنها فعالان حوزه مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (۱۹۷) همواره باید پاسخگوی مردم باشند بلکه این اهتمام در پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردمی رویکرد جدی همه فرماندهان و مسئولان ناجا باشد.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار هفته ناجا با عنوان؛ " با هم برای امنیت و سلامت" اشاره کرد : تامین نظم و امنیت در جامعه وظیفه ذاتی و قانونی نیروی انتظامی است و خوشبختانه شاهدیم که سبزپوشان ناجا در راستای حفظ و ارتقای امنیت تا پای جان پیش می روند.

سردار اشتری با اشاره به وجود امنیت مثال زدنی در کشور تصریح کرد: این امنیت به لطف و عنایت خداوند متعال، تدابیر و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، برکت خون شهدا، هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح و البته حضور مردم همیشه در صحنه در پشتیبانی از نظام و آرمان های انقلاب به دست آمده، بنابرین صیانت از این امنیت یک وظیفه ملی و همگانی است و در این میان نیروهای پلیس به عنوان حافظان جان، مال و ناموس مردم در خط مقدم حفظ امنیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید قدردان این امنیت مثال زدنی در کشور باشیم، به تشریح اهمیت سلامت از دو دیدگاه پرداخت و افزود: سلامت جامعه به ویژه در شرایط کنونی با اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بسیار حائز اهمیت است.

اشتری با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور نیروی انتظامی برای خدمات دهی به مردم، در میدان و عرصه فعالانه و شبانه روز حاضر شده، گفت: سبزپوشان ناجا در کنار مدافعان سلامت در حوزه های مختلف از جمله برخورد با محتکران اقلام بهداشتی، مدیریت فضای مجازی و برخورد با تشویش کنندگان اذهان عمومی، ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی، در اختیار قرار دادن ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی به بیماران کرونایی، نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی و ... حضور داشته و این همکاری ها تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

فرمانده ناجا بر رویکرد اقتدار توام با رافت و عدالت پلیس با مردم تاکید کرد و افزود: در کنار اهمیت سلامت جامعه، صیانت از سلامت کارکنان نیز بسیار حائز اهمیت است و به همه کارکنان تاکید و توصیه می کنم با رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامت خود صیانت کنند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه ماموریت های پلیس تعطیل بردار نیست، خاطر نشان کرد: برای اجرای ماموریت ها و خدمات دهی مطلوب به مردم تلاش مضاعف کنیم تا ان شاء الله این تلاش ها مورد رضایت خداوند متعال و مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و مردم قرار بگیرد.

گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته در دهه دوم مهر ماه آغاز می شود، اما با توجه به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین حسینی (ع) با ایام هفته ناجا، هفته ناجا در سال ۱۳۹۹ از ۲۷ مهر ماه تا ۲ آبان برگزار می شود.

برچسب‌ها حسین اشتری پروژه ساختمانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری پروژه ساختمانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حسین اشتری پروژه ساختمانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور بازرسی کل ناجا نیروی انتظامی سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه توجه به امور فرهنگی از اولویت‌های مهم است، گفت: در این زمینه نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند بلکه همه دستگاه‌ها حتی شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و وزارتخانه‌های مختلف باید به امور فرهنگی توجه کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، اظهار کرد: نسبت به سفر قبلی خود به استان هرمزگان در اسفند ۱۴۰۰ شاهد هستم که این استان به لحاظ شاخص‌های مشخصی از جهات گوناگون پیشرفت‌های محسوسی داشته است. به طور مشخص وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان همچون سایر مناطق کشور به طرز چشمگیری بهبود یافته است؛ البته همچنان نواقص و کاستی‌هایی در این حوزه وجود دارد که باید برای رفع آنها اقدامات عاجلی را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس عدلیه بیان داشت: ما مسئولان باید با روحیه جهادی و حضور میدانی و تعریف شده و هدفمند در میان مردم، پیوسته دغدغه رفع مشکلات آنها را داشته باشیم. با صرف در اتاق نشستن و دریافت گزارشات نمی‌توانیم مسائل و مشکلات مردم را به طور کامل درک کنیم. البته هدف ما از حضور بدون واسطه در میان مردم و شنیدن مستقیم مشکلات و مسائل آنها، کار تبلیغاتی نیست که اگر چنین باشد قدام ما برکت ندارد و کاری جلو نمی‌رود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، گفت:  مشارکت مردم در امر مهم جهش تولید که شعار و هدف اساسی سال است با حرف زدن محقق نمی‌شود بلکه باید زمینه‌ها و بسترهای مشارکت مردم در جهش تولید را فراهم کنیم؛ در این رابطه دولت باید از تصدیگری خود بکاهد و بر حمایتگری و نظارت خود بیفزاید.

رئیس دستگاه قضا بیان داشت: طی مدت اخیر اتفاقاتی در صحنه جهانی و منطقه‌ای رخ داد که به واسطه آن اتفاقات، جایگاه نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای ارتقاء محسوسی پیدا کرد و بر بازدارندگی و عزت و شوکت نظام ما در منطقه و دنیا افزوده شد؛ بر همین اساس باید از این فرصت پیش آمده بهره بگیریم و ارتباطات وثیق و تعریف شده خود را با کشورهای منطقه‌ای و غیر منطقه‌ای توسعه و عمق ببخشیم.

رئیس قوه قضائيه تصریح کرد: مردم ما شایسته خدمت بیشتر هستند، امروز این مردم در زمینه‌های مختلف معیشتی و تامین مسکن و برخی امور فرهنگی با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند؛ همه ما مسئولان و کارگزاران برای رفع این مسائل و مشکلات باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، اظهار کرد:  موضوعات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی بر یکدیگر تاثیر و تأثر دارند؛ توجه به امور فرهنگی از اولویت‌های مهم است؛ در این زمینه نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند بلکه همه دستگاه‌ها حتی شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و وزارتخانه‌های مختلف باید به امور فرهنگی توجه کنند.

رئیس عدلیه گفت: امروز دشمن اخلاق و فرهنگ و آموزه‌های دینی و اسلامی ما را هدف گرفته است لذا اگر به مقوله فرهنگی توجه نکنیم ممکن است تبعات این امر به مقولات امنیتی نیز سرایت کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: امروز قاچاق یکی از مشکلات کشور است؛ ما از یک طرف در مقوله بنزین با ناترازی در تولید و مصرف مواجهیم و از طرفی دیگر در کشور ما بنزین و گازوئیل قاچاق می‌شود. باید تلاش کنیم این مشکل را رفع کنیم.

رئیس قوه قضائيه خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح ما به پیشرفت‌های چشمگیر و بزرگی نائل شده‌اند و نکته قابل تامل آنکه این پیشرفت‌های چشمگیر در زمان تحریم‌ها صورت گرفته است. حال موضوع این است که آیا ما در عرصه‌های دیگر نظیر خودروسازی نیز نمی‌توانیم به پیشرفت‌هایی همچون پیشرفت‌های چشمگیر عرصه دفاعی نائل بیاییم.

پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه دوستی استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی در خصوص عمده‌ترین مسائل این استان به ویژه در حوزه تجارت اظهار کرد: ‍ اقدامات دادگستری استان هرمزگان طی دو سال اخیر به ویژه در حوزه‌هایی نظیر مقابله با قاچاق سوخت، ساماندهی وضعیت گمرک و اموال تملیکی، مقابله با زمین‌خواری و همچنین صدور اسناد اراضی ملی و زراعی، اقدامات شایان توجهی بوده است. 

وی در ادامه بیان داشت:  ما در استانداری هرمزگان امور خود را در چهار حوزه مبنایی عمران و زیرساخت، اقتصادی، مردمی‌سازی اقتصاد و مردم‌یاری به پیش می‌بریم.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وجود چالش آب در این استان، گفت: پیش از استقرار دولت سیزدهم به ۴۰۰ روستای استان هرمزگان با تانکر آبرسانی می‌شد که در حال حاضر این رقم به ۱۵۰ روستا رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن قدردانی از سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضاییه به این استان، به بیان برخی مشکلات و چالش‌های مردم هرمزگان در حوزه‌های مربوط به اراضی و قاچاق سوخت پرداخت. 

«آشوری» رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از روند مستمر بازدیدهای میدانی رئیس دستگاه قضا اظهار کرد: انجام بازدیدهای میدانی و گفتگوی چهره به چهره با مردم و مسئولان، تا حد قابل توجهی در کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف منابع و تقویت سرمایه اجتماعی نظام، موثر خواهد بود. 

«قویدل» مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی این استان اظهار کرد: طی حدود دو سال و نیم گذشته، هزار و ۵۰۰ کلاس درس در مناطق مختلف استان هرمزگان به بهره‌برداری رسیده است.

«الماس‌نژاد» مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به همراهی و همگامی این اداره کل با دادگستری استان هرمزگان گفت: در حال حاضر و در‌ نتیجه تلاش‌های صورت گرفته، استان هرمزگان دارای بیش از ۷۵ بندر با مساحتی بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ هکتار هکتار است.

«مویدی» مدیر کل شیلات و جهاد کشاورزی استان هرمزگان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت ۱۶۲ هزار هکتار اراضی کشاورزی این استان و چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد