Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:05:32 GMT

۹۹۰ طرح توسط نیروی انتظامی دامغان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۳۳۰

۹۹۰ طرح توسط نیروی انتظامی دامغان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ سرهنگ سیدرضا علوی صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی دامغان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط و ۲۷ نفر قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: ۹۹۰ طرح پلیس در شش ماهه نخست سال جاری در این شهرستان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در قالب کشف سرقت و شناسایی و دستگیری سارقان، کالاهای قاچاق، بازدید از واحدهای صنفی، بازدید و سرکشی از پارک و تفرجگاه‌ها بوده است، افزود: به استناد دستور مقام قضائی در دامغان ۱۸۵ پاتوق سارقین و معتادین پلیس ورود پیدا کرده که نسبت به دستگیری و شناسایی سارقان و معتادان اقدام شد.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه بیشترین سرقت‌ها در این شهرستان را اماکن خصوصی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: ۴۰۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی شهرستان در طی شش‌ماهه اول سال جاری به وقوع پیوست که این سرقت‌ها شامل خانه باغ، پارکینگ، انباری‌ها و لوازم داخل خودرو بوده است.

علوی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۵۹ سارق در دامغان شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: ۱۷ فقره کالای قاچاق در شهرستان شامل سوخت، چوب تاغ، لوازم خانگی و پرندگان کمیاب به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با رانندگان خودروها و موتورسیکلت مزاحم از سوی پلیس دامغان اظهار داشت: در این راستا ۶۲۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۲۹ دستگاه خودرو مزاحم توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۲۸۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت تعویض پلاک شده و برای یک هزار و ۱۰۹ نفر از شهروندان گواهینامه رانندگی صادر شد، تاکید کرد: تعداد تماس برقرار شده شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در سال جاری ۱۱ هزار و ۷۹۲ مورد بوده است همچنین باید گفت تمامی این تماس‌های برقرار شده شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ عملیاتی شد.

علوی بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵ هزار و ۲۲۳ نفر به پاسگاه، کلانتری و پلیس‌های تخصصی دامغان مراجعه داشته و همچنین سه هزار و ۶۲۸ مشاوره به شهروندان از سوی کارشناسان مشاوره ارائه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر آغاز و تا دوم آبان ادامه دارد و «همه با هم برای امنیت و سلامت» شعار هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

کد خبر 5051405

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان دامغان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری انتظامی دامغان ابتدای سال سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیاوش محبی گفت: از صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم در اکثر محور‌های خروجی استان تهران و سایر کلانشهر‌ها به سمت استان‌های زیارتی و سیاحتی و همچنین استان‌های شمالی کشور هستیم.

­این مقام انتظامی افزود: با توجه به پرتردد بودن و نبود گنجایش حجم زیاد ترافیک در محور‌های شمالی، محدودیت یکطرفه شدن را از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در مسیر جنوب به شمال محور چالوس اجرا کردیم و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جانشین رئیس پلیس راه گفت: در محور هراز هم به علت حجم زیاد ترافیک به صورت مقطعی محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال اجرا می‌کنیم.
­سرهنگ محبی افزود: در سایر محور‌های مواصلاتی‌های سراسر کشور ازجمله آزادراه قزوین - رشت، محور‌های خراسان رضوی، قم و اصفهان، ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
­این مقام انتظامی گفت: به علت بارش باران، سطح محور‌های برخی از استان‌ها لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا سالم به مقصد برسند.

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی در سال جاری
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم