Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به حواشی چند وقت اخیر این تیم گفت که مدیریت پرسپولیس باید حواشی را کنترل و با جذب حامی مالی قدرتمند، خواسته‌های بازیکنان را برآورده کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پایان رافت درباره مشکلات و حواشی اخیر پرسپولیس اظهار داشت:

تیم‌های بزرگ معمولا از این حواشی و مشکلات دارند اما به نظرم عدم مدیریت خوب و حرفه‌ای باعث این اتفاقات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار داشتیم بعد از اینکه پرسپولیس به فینال رسید همه چیز خوب باشد اما کمبود منابع مالی و عدم کنترل حواشی توسط مدیریت باعث این اتفاقات شد. مدیریت باید حواشی را کنترل کند.

وی ادامه داد:

در این شرایط فعلی باید چند اسپانسر قوی با باشگاه قرارداد ببندند تا مشکل مالی وجود نداشته باشد. برای تیمی مانند پرسپولیس با اینهمه هوادار باید اسپانسر قوی وجود داشته باشد.

پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس درباره مسئله جدایی بشار و خلیل‌زاده از این تیم که حواشی زیادی به وجود آورد، گفت:

طبیعی است بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد داشته باشند. باید به درخواست‌های منطقی شجاع، بشار و بقیه بازیکنان اهمیت داد تا این مسائل پیش نیاید.

پایان رافت در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس برای قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا شانس دارد یا خیر؟ تاکید کرد:

تیم‌های شرق آسیا مانند تیم‌های عربی پول خوبی خرج می‌کنند و بازیکنان خارجی خوبی می‌گیرند. بازی با تیم‌های شرق سخت است اما می‌توان آنها را برد.

وی در مورد اختلافاتی که بین علی کریمی و افشین پیروانی پیش آمده، گفت:

اختلاف بین پیشکسوتان بدون‌شک به پرسپولیس ضربه می‌زند. کریمی و پیروانی از بزرگان پرسپولیس هستند و باید صبر داشته باشند. در این شرایط پرسپولیس و هوادارانش باید آرامش داشته باشند. نباید در این وضعیت تنش درست کنیم و همه کمک کنیم تا پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس پایان رافت پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، کاری به خوب و بد مدیریت علی خطیر در استقلال نداریم که خودش به اندازه کافی جای بحث دارد، اما روشن است که اصطکاک کادرفنی با او، باعث شد مدیرعامل معزول آبی‌ها بیش از حد تحت فشار قرار بگیرد. مثلا درست یا غلط این ظن همیشه وجود داشت که پشت پرده مصاحبه‌های هماهنگ و ناگهانی بازیکنان استقلال علیه مدیریت، تلاش برای جلب نظر مثبت جواد نکونام بوده است.

در هر صورت بعد از تغییراتی که در فاز مدیریتی رخ داد، نکونام در چندین مقطع رضایتش از این موضوع را اعلام کرد و نهایتا در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن هم ضمن تکرار همان موضع، گفت: «تمدید قراردادها هم از هفته آینده شروع خواهد شد.» انصافا یعنی بازیکنان ظرف همین ۷۲ساعت فهمیدند شرایط برای ادامه حضورشان خوب شده و باید تمدید کنند؟ عجب!

کد خبر 849546 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • توضیح وزارت ورزش درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • اشتیاق بانوان مازندرانی از شکوفه‌های نارنج / جای خالی مدیریت بر ماندگاری یک سنت دیرینه
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟