Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@12:49:54 GMT

پوشش تحصیلی ۸۰۰ دانش آموز عشایری در استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۴۰۲

پوشش تحصیلی ۸۰۰ دانش آموز عشایری در استان همدان

فتاحی از پوشش تحصیلی ۸۰۰ دانش آموز عشایری در استان همدان خبر داد و گفت: برای تجهیز کلاس های آموزشی عشایر اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال اختصاص داده شد.

«حمیدرضا فتاحی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در سال تحصیلی جاری  800 دانش آموز عشایری در استان همدان با به کارگیری 35 نیروی اختصاصی آموزش داده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان همدان افزود: دلیل برگزاری  آموزش در مناطق عشایری به صورت حضوری شمار پایین تعداد دانش‌آموزان عشایری است و اغلب مدارس هم با کمتر از ۱۰ دانش‌آموز برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: دومین و مهمترین دلیل برگزاری حضوری آموزش های تحصیلی امسال در مدارس عشایری این است که مناطق عشایری از کانون شیوع بیماری کووید ۱۹ دور بوده و سالم هستند بنابراین برگزاری حضوری کلاس ها مشکلی به وجود نمی‌آورد.

 

وی افزود: در برخی مناطق عشایری اصلا امکان پوشش‌دهی اینترنت و حتی برق وجود ندارد اما آموزش در این مناطق نیز متوقف نمی‌شود.

 

 وی تصریح کرد: کلاس های آموزشی عشایری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با اولویت سلامت دانش آموزان و معلمان برگزار می گردد. 

 

فتاحی به تجهیز کلاس های عشایری اشاره کرد و  اظهار داشت: برای تجهیز کلاس های آموزشی عشایر اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال اختصاص داده شد.  

 

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلاس عشایری تحصیل دانش آموز استان همدان استان همدان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند