Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:10:02 GMT

شراکت امارات در یهودی‌سازی قدس اشغالی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۴۰۹

شراکت امارات در یهودی‌سازی قدس اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حاتم عبدالقادر» از رهبران جنبش فتح تأکید کرد که هر گونه سرمایه‌گذاری اماراتی یا غیراماراتی با رژیم اشغالگر در قدس اشغالی، به منزله شراکت با این رژیم در ارتکاب جرائم در این شهر مقدس و تسریع روند یهودی‌سازی آن است.

عبدالقادر در مصاحبه با وبگاه «العربی الجدید» تصریح کرد که اگر شراکت امارات با رژیم اشغالگر در قدس اشغالی صحت داشته باشد، این امر واقعا خطرناک و انتقال به مرحله‌ای است که کشورهای عربی به شریک اصلی رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین تبدیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جهاد ابوزنید» عضو شورای انقلابی جنبش فتح نیز خواستار آگاهی‌بخشی به ملت‌های عربی درباره خطرات ناشی از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شد و تأکید کرد که فلسطینیان می‌دانند که پشت پرده عادی‌سازی روابط با این رژیم در جریان است.

ابوزنید نیز در مصاحبه با وبگاه «العربی‌الجدید» گفت: کسانی که اقدام به عادی‌سازی روابط می‌کنند تاجرانی هستند که رهبران سیاسی را متقاعد کرده‌اند که در مرحله دشواری هستند و ضمانت بقای آن‌ها نیز ائتلاف با دشمن صهیونیستی است تا در هر گونه تغییرات سیاسی آینده جایگاه آن‌ها حفظ شود.

همچنین «مدحت دیبه» وکیل حقوقی و کارشناس امور قدس گفت که اخیرا اخبار زیادی درباره مشارکت امارات در سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عظیم ساخت هتل‌ها و برج‌های مجلل در شرق قدس و مشخصا منطقه وادی‌الجوز منتشر شده است امری که زمینه را برای سیطره شهرک‌نشینان بر بخش بزرگی از این پروژه‌ها از طریق شرکت‌هایی که احتمالا در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس تأسیس خواهد شد و یا از طریق تأسیس شرکت‌های اسرائیلی، فراهم می‌کند.

وی افزود که هدف از این پروژه‌ها سیطره بر باقی مانده اراضی فلسطینی و جلوگیری از رشد طبیعی فلسطینیان در قدس و تضمین برتری جمعیتی یهودیان است.

از سوی دیگر شاخه جنبش فتح در قدس اشغالی در بیانیه‌ای تأکید کرد که سفر هیأت‌های عربی از جمله هیأت اماراتی به قدس اشغالی خنجری در قلب فلسطینیان است.

امارات و بحرین اخیرا با علنی کردن روابط دیپلماتیک خود با رژیم صهیونیستی، در کاخ سفید توافقنامه صلح با این رژیم را امضا کردند.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که شرکت‌های اماراتی اخیرا با تعدادی از شرکت‌های صهیونیستی حامی شهرک‌سازی در اراضی اشغالی عربی، قراردادهایی را امضا کرده‌اند.

این شرکت‌ها در «فهرست سیاه» سازمان ملل قرار دارند. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل ۱۲ فوریه گذشته فهرست سیاه مشتمل بر ۱۱۲ شرکت صهیونیستی و بین‌المللی حامی شهرک‌سازی در اراضی اشغالی عربی را منتشر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امارات قدس اشغالی یهودی سازی قدس اشغالی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داده که حزب الله لبنان از ماه ژانویه تا فوریه حدود ۸۷۰ موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که حزب الله طی روز جاری بیش از یکصد موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • نائومی کلاین: صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است
  • صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد