Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت ممکن است الزام سرمربیان به داشتن مدرک حرفه‌ای لغو شود و آنها بتوانند با مدرک A هم روی نیمکت حضور داشته باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهیل مهدی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال از روز 10 آبان گفت: از لحاظ برگزاری فنی مسابقات صد درصد هستیم و امیدواریم شرایط بهداشتی و پزشکی به صورتی باشد که مسابقات برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است مسابقات به تأخیر بیفتد، گفت: در این باره مجوزهای لازم را داشتیم. فقط ما شهروندان می‌توانیم این مشکلات را برای خودمان ایجاد کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در مورد اعلام برنامه لیگ برتر در هر دو ماه تصریح کرد: بعد از شروع مسابقات، فیفادی و اردوی تیم ملی را داریم و امروز (دوشنبه) یا فردا، برنامه دو هفته ابتدایی لیگ را اعلام می‌کنیم. سپس برنامه لیگ را با توجه به شرایط کرونا در  استان‌ها، هر یک ماه یا نهایتاً دو ماه اعلام خواهیم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مهدی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در این مورد که آیا با سرمربی تیم ملی جلسه‌ای داشته یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر. ما مباحث را تلفنی حل و فصل کردیم و این جلسه در برنامه‌های ما و تیم ملی نبوده است.

وی درباره لزوم داشتن مدرک حرفه‌ای برای سرمربیان گفت: الزامات کمیته آموزش فدراسیون فوتبال هر سال اعلام می‌شود که این موضوع بر اساس مواردی است که AFC به همه کشورهای آسیایی اعلام می‌کند. یعنی این یک موضوع داخلی نیست. در سیستم مجوز حرفه‌ای همه سرمربیان باید مدرک پرولایسنس داشته باشند که این موارد را AFC به ما ابلاغ می‌کند و سپس در کمیته آموزش به ارکان ذی‌ربط اعلام خواهد شد. AFC اخیراً ابلاغیه‌ای درباره نور ورزشگاه‌ها داشت.

اعلام برنامه لیگ برتر پس از جلسه با مسئولان AFC

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: با توجه به اینکه دوره‌های پرولایسنس هنوز نهایی نشده و مدرسان به کشورهای آسیایی سفر نکرده‌اند، شاید بتوانیم با رایزنی کمیته نقل و انتقالات و AFC کاری کنیم سرمربیان مانند فصل گذشته مدرک مربیگری A داشته باشند، اما بدون این مدرک دیگر قابل قبول نیست.

مهدی درباره تعویق سوپرجام فوتبال اظهار داشت: سازمان لیگ یک زمان برنامه لیگ را تا هفته سی‌ام اعلام می‌کرد و این توانایی در شرایط اطمینان وجود دارد. با این حال ما به خاطر مسائلی چون وضعیت بهداشتی کشور، تعویق مسابقات و برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در وضعیت اطمینان قرار نداریم. در گذشته مواردی چون فشردگی برنامه بازی‌ها را داشتیم که تا الان اتفاق افتاده و ما را به جابجایی‌هایی ناچار کرده است.

وی درخصوص وضعیت ورزشگاه‌های کشور گفت: ورزشگاه‌ها تا یک ماه پیش میزبان مسابقات بودند و نمی‌توانستند به سمت اصلاح نواقص بروند. فصل فرسایشی و خیلی طولانی داریم و چمن به عنوان موجود زنده باید اصلاح شود. در برخی ورزشگاه‌ها چمن در حال کوددهی است و تازه امروز به ما اعلام کردند ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آماده شده است. آمادگی میزبانی سوپرجام را نداشتیم و مطابق آنچه شنیدم، دو تیم درخواست تعویق بازی‌ها را داشتند. با وجود میل‌مان، سوپرجام را به تاریخ دیگری موکول کردیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سرپرست کمیته مسابقات درباره مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت: باشگاه‌ها هر ساله تا ثانیه‌های آخر کارهای مجوز حرفه‌ای را انجام می‌دهند و امسال هم از این قاعده مستثنی نبودند. دوستان ما تا ساعاتی از شب، مدارک را بازبینی می‌کنند و فرصت کوتاهی باقی مانده که اگر سپری شود، نمی‌توانیم کمکی کنیم. با توجه به اینکه امسال باید مدارک را زودتر ارسال کنیم، باشگاه‌ها فرصت بدهند تا دوستان ما، مدارک را بهتر بررسی کنند.

مهدی در مورد پیشنهاد ابراهیم قاسمپور مبنی بر اینکه باید برای مدیران باشگاه‌ها هم مدرک حداقلی در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: این کار را می‌توان برای باکیفیت‌تر کردن کار انجام داد و موضوع را بررسی می‌کنیم.

اقبالی: AFC قاطع باشد، مربیان حرفه‌ای در ایران خانه‌نشین نمی‌شوند/ همه چیز خوب است اما شاید تعلیق شویم!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال فوتبال لیگ برتر فوتبال سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ ورزشگاه ها برنامه لیگ باشگاه ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است

بازیکن سابق سپاهان در گفتگو با طرفداری در خصوص بازی حساس سپاهان و پرسپولیس صحبت کرد.

طرفداری | مهدی جعفرپور معتقد است فدراسیون و اکثر ارکان های فوتبال علیه سپاهان هجمه ایجاد می کنند.

مهدی جعفرپور، بازیکن سابق سپاهان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار طرفداری درباره بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت:

بازی از نظر پرسپولیسی‌ها حساس است و برای سپاهان که حرفه‌ای است یک بازی 3 امتیازی مانند سایر بازی‌هاست؛ هجمه‌ای که پرسپولیسی‌ها وارد می‌کنند به دلیل ترس از سپاهان و شخصیت این باشگاه بزرگ است.

وی ادامه داد:

سپاهان یکی از غول‌های آسیاست و در دل سایر تیم‌ها از سپاهان ترس وجود دارد، هجمه‌های زیادی که به راه افتاده به دلیل همین ترس است و همه تیم‌ها باانگیزه و ترس مقابل سپاهان بازی می‌کنند.

جعفرپور تصریح کرد:

سپاهان به گونه‌ای شده که قطب فوتبال را تغییر داده و اکنون تیم‌ها از سپاهان می‌ترسند، سپاهان شخصیتی گرفته و به تیم پرقدرتی تبدیل شده که حرفه‌ای است که بالاتر از قهرمانی است؛ این اتفاق زیبایی است که باید هواداران سپاهان به آن افتخار کنند.

پیشکسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد:

فدراسیون، کمیته انضباطی و همه ارکان فوتبال هجمه‌های زیاد و عجیبی علیه سپاهان ایجاد کردند که قابل باور نبود، این تیم نیز برای ایران است که در آسیا آبروداری می‌کند، شخصیت بالایی دارد و به خاطر ایجاد ترس هجمه وارد می‌کنند.

وی در مورد صحبت‌های اوسمار در برنامه فوتبال برتر گفت:

وقتی به عنوان سرمربی یک تیم انتخاب می‌شوی باید در مورد همه صحبت‌ها جزییات را در نظر گرفت، باید حرفه‌ای بود و در این مقطع زمانی از فصل لیگ برتر فوتبال چنین صحبت‌هایی را انجام ندهد، عمل غیرحرفه‌ای را در آنتن زنده تلوزیون انجام داد و شاید اتاق فکر پشت این موضوع بود ولی نباید چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کرد و حرفه‌ای نبود و فکر می‌کنم این صحبت‌ها برای پرسپولیس نیز بد خواهد شد‌

جعفرپور در مورد داوری‌ها نیز بیان داشت:

اتفاقات و اشتباهات داوری علیه سپاهان فقط برای امسال نیست، چند سال است داوری به سود یک تیم خاص است، چرا لیگ برتر برگزار می‌شود، بهتر است یک کاپ برای پرسپولیس در نظر بگیرند و لیگ را برای بقیه تیم‌ها برگزار کنند، حتی هواداران واقعی و پیش‌کسوتان پرسپولیس از قهرمانی با چنین رفتارهایی از سوی کمیته انضباطی و داوران را نمی‌پسندند.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان یادآور شد:

چطور VAR تاکنون در ایران استفاده نمی‌شود، ما که ندار نیستیم اما برای سود بردن یک تیم خاص از داوری‌ها این اتفاق نیفتاده است و حتی رئیس کمیته داوران اعلام می‌کند که چه اتفاقاتی برای این تیم خاص افتاده است.

وی همچنین عنوان کرد:

کمیته انضباطی روی همه ارکان سپاهان چند دوربین گذاشته و کوچک‌ترین رفتارها را بررسی می‌کنند اما نگاه‌هایشان نسبت به بازیکنان تیم‌های پایتخت متفاوت است، تفاوت رأی امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر نشان می‌دهد، پشت پرده چیزهایی وجود دارد.

جعفرپور در پایان گفت:

مورایس مربی بادانش و باکیفت است و در مقطعی از فصل دچار جو رسانه‌ها، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی شد و فشار زیادی روی این مربی وارد شد که سبب انجام برخی اشتباهات شد، هواداران سپاهان توقع بیشتری از مورایس داشتند زیرا زیرا کاربلد و بادانش است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را در وضعیت فرسایشی قرار داد
  • معاون رئیسی: دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال