Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق امروز دوشنبه از آغاز عملیات جدیدی در جنوب موصل واقع در شمال این کشور خبر داد.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) ضمن انتشار بیانیه الحشد الشعبی، گزارش داد که این عملیات علیه گروه تروریستی داعش در جزیره «کنعوص» آغاز شده است.

الحشد الشعبی تأکید کرد که ستاد عملیات بخش نینوی و نیروهای وابسته به آن، این عملیات را با پشتیبانی از نیروهای ارتش عراق آغاز کردند و نیروی هوایی ارتش هم این عملیات را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این سازمان، هدف از این عملیات، پاکسازی و تأمین امنیت جزیره کنعوص از حضور عناصر داعش است؛ عناصری که این جزیره را پناهگاه امنی برای عناصر خود تبدیل کرده‌اند.

این جزیره یکی از مناطق صعب العبور جنوب موصل است که به خاطر تراکم درختان و ناهمواری، عملیات نیروهای الحشد و ارتش عراق با سختی روبروست، ولی الحشد گفته است که این عملیات، ادامه دارد.

در این بیانیه تأکید شد، توپخانه الحشد الشعبی و ارتش، مخفیگاه‌های داعش را در این جزیره هدف قرار دادند تا خود را برای حمله به آنها آماده کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی داعش عراق موصل الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۱۱ تروریست در دو عملیات جداگانه اطلاعاتی نیروهای امنیتی پاکستان در خیبرپختونخواه کشته شدند.

ارتش پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی در دره اسماعیل خان عملیاتی را علیه تروریست‌ها انجام دادند که تبادل آتش میان دو طرف به کشته شدن ۱۰ تروریست انجامید.

نیروهای امنیتی پاکستان عملیات دیگری در منطقه وزیرستان شمالی انجام دادند که در آن یک تروریست کشته شد.

بنا به اعلام ارتش پاکستان، مقادیر فراوانی تسلیحات و مهمات از تروریست های کشته شده به دست آمده است.

گفته می شود این تروریست ها در چند عملیات علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان شرکت کرده بودند.

پیشتر مرکز تحقیقات و مطالعات امنیتی اسلام آباد پاکستان اعلام کرده بود در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۴۵ حمله تروریستی در پاکستان انجام شده. در این حملات ۲۸۱ نفر از جمله نظامیان و شهروندان عادی کشته شده اند.

کد خبر 6086780

دیگر خبرها

  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد