Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی، تفاهم نامه همکاری این اداره کل و پلیس فتای استان به امضاء رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی درخصوص اهداف این تفاهم نامه که ضمن دیدار و خداقوت به سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتای استان و مسئولان ارشد این فرماندهی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، به تبادل رسید اظهارداشت: این تفاهم نامه به منظور انسجام بخشی، تمرکز و هم افزایی بیشتر با محوریت پیشگیری از جرایم زیست محیطی در فضای مجازی و بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های تخصصی متقابل و اقدامات مشارکتی در حوزه نظم و امنیت و تولید و انتشار محتوای پیشگیرانه، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام " جهش تولید " مزین شده، تنظیم و به امضاء می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ محیط زیست در فضای مجازی و سالم سازی آن منطبق با دستورالعمل های محیط زیست و نیز بهره گیری از ظرفیت های تخصصی برای انتشار محتوای پیشگیرانه تولیدی پلیس فتا در رسانه های زیست محیطی و برگزاری آموزش فضای سایبری از جمله اهداف مورد انتظار طرفین دراین تفاهم نامه است، گفت: متن این تفاهم نامه همکاری مشترک در شش ماده تنظیم و به مدت سه سال مورد توافق قرار گرفت و امضاء شد.
وی با اشاره به آمار بالای کاربران فضای مجازی، نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح، سالم و امن از فضای تولید و تبادل اطلاعات در بین مردم را نیازمند آموزش سواد رسانه ای دانست و افزود: برخورد با مجرمین در فضای مجازی و استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای آگاهی بخشی به اقشار مختلف گامی موثر برای مدیریت چالش ها،رخدادها و جریانات فضای سایبری است.
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی نیز درادامه ضمن اشاره به اینکه برقراری امنیت، همتی اجتماعی میطلبد و نیازمند تلاش جمعی است اظهار داشت : استان خراسان رضوی در راستای تأمین امنیت در حوزه های مختلف، 1083 شهید تقدیم کرده است.
سرهنگ جواد جهانشیری در ادامه گفت: این تفاهم نامه در چهارچوب تعهد نیروی انتظامی به نسل آینده و تلاش برای صیانت از میراث زیست محیطی کشور است و برابر فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظل العالی) پلیس فتا خود را مسئول می داند تا ازهیچ تلاشی فروگذاری نکند.
وی ضمن اشاره به آمادگی ارائه آموزش های لازم در حوزه رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا، حفظ حریم خصوصی مردم و رعایت ضوابط و مقررات در حوزه افتا و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و ارزش های دینی، مذهبی و ملی را از جمله موضوعاتی دانست که هم افزایی اجرایی آن درفهرست تعهدات مورد توافق دراین تفاهم نامه همکاری مطرح شده است.
گفتنی است به منظور اجرای مفاد این تفاهم نامه کمیته ای متشکل از نمایندگان طرفین تشکیل شده و مسئول برنامه ریزی، پیگیری ونظارت بر حسن اجرای تفاهم نامه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه نیروی انتظامی خراسان رضوی فضای مجازی پلیس فتای محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه مویدی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این خصوص گفت: در جریان بازدید از پاویون استان فارس، با حضور نمایندگان استانداری و هیات‌های بین‌المللی، دو تفاهم‌نامه همکاری استان فارس در کشت فراسرزمینی محصولات کشاورزی و همکاری در زمینه پرورش و صنعت گوشت قرمز با کشور مغولستان امضا شد.

وی افزود: یک تفاهم‌نامه همکاری نیز در زمینه بسته‌بندی و صادرات میوه و تره‌بار با کشور روسیه به امضا رسید.

این مقام مسوول به حضور بیش از دو هزار تاجر و بازرگان خارجی از حدود ۱۰۰ کشور دنیا در این رویداد بین‌المللی اشاره کرد و گفت: همچنین از دو سامانه در زمینه توسعه زنجیره تولید و ارزش گیاهان دارویی رونمایی خواهد کرد.

مویدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ۷ گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، پتروشیمی و سایر گروه‌های تولیدی برگزار شده است، افزود: امضای تفاهم‌نامه توسعه صنعت نفت و گاز با کشور چین نیز از دیگر اقدامات انجام شده در نخستین روز بود.

گفتنی است؛ نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی است که از روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه جاری در تهران و برای مدت ۵ روز آغاز به کار کرد.

کد خبر 6092339

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد