Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا می دانید نحوه چاپ و هزینه چاپ کتاب با 724چاپ چگونه است؟

خبرگزاری آریا- چاپ کتاب پیشینه ای دیرین دارد، در دوران قرون وسطی که بشر بیش از پیش به فکر کشف پیرامون و دنیای هستی خود بود این نیاز را در خود احساس کرد که یافته ها و تجربه ها خود را به گونه ای جمع آوری کند تا از این طریق بتواند علم و تجربیات خود را در اختیار دیگران نیز قرار دهد و بدین طریق بود که بشر به فکر چاپ کتاب افتاد و اولین کتابی که به چاپ رسید به آن دوران برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رفته رفته و در طی زمان چاپ کتاب در بین تمامی مردم دنیا گسترش پیدا کرده و وارد ایران نیز شد، تقریبا حدود یک قرن پیش برای اولین بار کتاب در ایران نیز به چاپ رسید و چاپخانه ها و مراکز چاپ زیادی برای به چاپ رساندن کتاب ها در ایران تاسیس شدند که یکی از این مراکز که امروزه برای اغلب افراد اهل قلم آشنا است 724 چاپ است.

برای ورود به سایت 724 چاپ میتوانید به دو روش اقدام کنید : 724 چاپ را در گوگل سرچ کنید و یا به صورت مستقیم وارد نشانی www.724chap.com شوید.

ما در این مبحث می خواهیم بدانیم که چاپ کتاب و هزینه آن با 724 چاپ به چه صورت است و این که چگونه می توانیم قبل از چاپ کتاب از هزینه های آن مطلع شویم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید:

724چاپ، یکی از بهترین و در عین حال معروف ترین چاپخانه های کتاب در ایران است که قادر است از طریق سامانه انلاین خدمات خود را مشتریان ارائه دهد، در حقیقت 724 چاپ تمامی  سوالات مشتریان خود را از قبیل محاسبه هزینه چاپ کتاب درهر نوعی را به صورت انلاین محاسبه کرده و پاسخ می دهد در ادامه برخی از خدماتی که توسط سامانه 724چاپ ارائه می شود را مورد بررسی قرار می دهیم:

محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

سوالی که برای اکثریت افرادی که قصد چاپ کتاب را دارند پیش می آید هزینه تمام شده برای چاپ است، این افراد به دنبال راهی هستند که بتوانند قبل از این که قرارداد چاپ کتاب را امضا کنند از تمامی هزینه های آن مطلع شوند، این افراد می توانند برای پاسخ به این سوال خود آن هم به صورت آنلاین به سامانه 724 پ مراجعه کنند، در واقع مهم ترین و اصلی ترین خدمتی که توسط 7254 چاپ ارائه می شود محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب است.

با توجه به قطع کتاب که برای چاپ در نظر دارید که شامل رحلی- وزیری- خشتی و رقعی می شود و همچنین با در نظر گرفتن تیراژ مورد نیاز- تعداد صفحات و جنس کاغذ و نوع چاپ که می تواند سیاه و سفید باشد و ... سیستم 724چاپ کاملا دقیق هزینه چاپ کتاب را محاسبه می کند و آن را به شما اطلاع می دهد. لذا می توانید با خیالی آسوده بدون این که دغدغه ای در این مورد داشته باشید کلیه محاسبات چاپ کتاب را به 724 چاپ بسپارید.

 

مشاوره آنلاین برای مشتریان

بعد از وارد شدن به سامانه 724چاپ، این امکان برای شما فراهم می شود که به صورت انلاین با کارشناسان این سامانه مشاوره داشته باشید و تمامی سوالات خود را از آن ها بپرسید، کارشناسان با صبوری تمام، کار خود را به نحو احسن انجام می دهند و به تمامی سوالات مشتریان خود پاسخ می دهند و مشتریان را با کار چاپ و هزینه ای که باید بپردازند آگاه می کنند.

ارائه پیش فاکتور به منظور جلب رضایت مشتری

بعد از این که مشتری اطلاعات خود در خصوص چاپ کتاب از قبیل نوع چاپ-  نوع کاغذ و... را در اختیار 724چاپ قرار داد این سیستم آنلاین بعد از محاسبه کامل هزینه چاپ با ارائه پیش فاکتور به وی، علاوه بر آگاه کردن مشتری از جز به جز هزینه ها ، رضایت و اعتماد مشتری را نیز جلب می کند، از این طریق مشتری با خیالی راحت به صورت آنلاین هزینه چاپ را پرداخت کرده چاپ کتاب خود را به این چاپخانه می سپارد.

البته لازم به ذکر است که پس از این که مشتری در این زمینه تصمیم نهایی خود را گرفت ابتدا قرارداد چاپ کتاب تنظیم و به امضای طرفین می رسد سپس مراحل بعدی چاپ کتاب انجام می شود.

پاسخ به برخی سوالات متداول که برای اکثریت مشتریان در خصوص چاپ کتاب ممکن است به وجود آید:

قبل از این که سفارش چاپ کتاب را نهایی کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر چگونه می توان با 724 چاپ تماس گرفت؟

724 چاپ با بهره مندی از سامانه آنلاین، از طریق چت انلاین به تمامی سوالات مشتریان خود پاسخ می دهد و یا این که می توانید از طریق همین سیستم چت شماره تماس مستقیم را از کارشناس پاسخگو دریافت کنید و با متخصصین 724چاپ تماس بگیرید.

 

مجوز های لازم که قبل از چاپ کتاب می بایست برای دریافت آن ها اقدام کنید به قرار ذیل است: دریافت ISBN، که به آن شابک نیز می گویند. شابک یک شماره بین المللی است، لازم است که بدانید هر کتاب شابک مخصوص به خود را دارد و هر گز برای هیچ کتابی در تمام دنیا شابک تکراری به کار برده نمی شود.دریافت فیپا و یا فهرست نویسی، فیپا را می بایست قبل از انتشار کتاب و از کتابخانه ملی دریافت کنید.دریافت کارت انتشار قبل از چاپ( این کارت را می بایست از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنید)اعلام وصول اثر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیبعد از طی مراحل ثبت سفارش، چاپ کتاب چقدر زمان می برد؟

بعد از این مجوزهای لازم برای چاپ کتاب دریافت شد، زمان چاپ برای کتاب هایی که تیراژ پایینی دارند در حدود یک هفته به طول می انجامد و برای سایر کتبی که چاپ آن ها با افست انجام می شود حدود 20 الی 30 روز به طول می انجامد.

برای ورود به سایت 724 چاپ میتوانید به دو روش اقدام کنید : 724 چاپ را در گوگل سرچ کنید و یا به صورت مستقیم وارد نشانی www.724chap.com شوید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 724 چاپ محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب هزینه چاپ کتاب چاپ کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت ورج، این خبر کمی گیج‌کننده و دور از انتظار به نظر می‌رسد؛ چراکه شبکه اجتماعی فعال در حوزه کسب‌وکار و کاریابی، چرا باید پا به دنیای بازی بگذارد، ولی این مهم اخیرا شکل گرفته است و کاربران لینکدین می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ خود، ۳ بازی گوناگون را انجام دهند.

هرکدام از این ۳ بازی جدید لینکدین را تنها یک بار در روز می‌توانید امتحان کنید. پس از تمام‌شدن نوبت روزانه، کاربر می‌تواند آمار مربوط به عملکردش در بازی را مشاهده کند.

همچنین اطلاعاتی درباره دیگر کاربران و نفرات برتر، همراه با افرادی که در شبکه دوستی شما اقدام به امتحان بازی مشابه کرده‌اند، نمایش داده‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود

به نظر می‌رسد، اینگونه دامنه دنبال‌کردن و متصل‌شدن کاربران به یکدیگر نیز تقویت شود.

کد خبر 849112 برچسب‌ها بازی شبکه‌ اجتماعی اینترنت بازی آنلاین و کامپیوتری

دیگر خبرها

  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • محاسبه هزینه حمل بار بین المللی