Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@03:44:00 GMT

دردسر دیگری برای بایدن رقم خورد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۷۲۰۸

دردسر دیگری برای بایدن رقم خورد

 آندری درکاچ، قانونگذار اوکراینی در پستی در فیسبوک نوشت که این دومین لپ تاپ متعلق به هانتر بایدن، پسر جو بایدن، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات آمریکاست که حاوی تماس‌های کاری پسر بایدن است و این لپ تاپ به نیرو‌های اجرای قانون اوکراین سپرده شده است.

وی همچنین نوشته است: این‌ها آخرین شواهد یا آخرین لپ تاپ نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین لپ تاپ حاوی شواهدی از فساد هستند و به بایدن و پسرش مربوط می‌شوند.

اخیرا، روزنامه نیویورک پست ایمیل‌ها و تصاویری را منتشر کرد و مدعی شد که این‌ها در لپ تاپی متعلق به هانتر بایدن بوده است.

رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفته است که منابع خارجی ایمیل‌های هانتر بایدن را که نخستین بار هفته گذشته منتشر شد، ارائه نکردند و این لپ تاپ که حاوی پیام‌ها و تصاویر شخصی هستند از یک تعمیرگاه در ایالت دلاور دزدیده شد و صاحب مغازه با وکیل جولیانی تماس گرفت.

هارد درایو این لپ تاپ از سوی شخص ثالثی از صاحب این تعمیرگاه در ژانویه به دست آمد و سپس برای جولیانی ارسال شد. به نظر می‌رسد که جولیانی برای چندین ماه این اطلاعات را نگه داشته و درست چند هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آن‌ها را به نیویورک پست داده است.

کارزار انتخاباتی جو بایدن و وکیل هانتر بایدن گفته‌اند که آن‌ها سابقه‌ای از برگزاری چنین جلسه‌ای ندارند. آن‌ها به صحت ایمیل‌ها نپرداخته‌اند.

در این ایمیل‌ها که توسط نیویورک پست منتشر شد، نشان می‌دهد که هانتر بایدن به دنبال یک توافق چرب و نرم با حضور یک کمپانی خصوصی انرژی چینی است و در یکی از پیام‌ها می‌گوید که این توافق پیشنهادی برای "من و خانواده‌ام خوب است".

آندری درکاچ یکی از تماس‌های اصلی در لیست تماس‌های جولیانی است و در ارزیابی اطلاعاتی اوت که تلاش هماهنگ روسیه برای تحقیر کردن بایدن مطرح شد، از او نام برده شده است. در بیانیه تحریم ماه گذشته میلادی وزارت خزانه‌داری آمریکا، درکاچ را "یک عامل فعال روس برای بیش از یک دهه" اعلام کرده‌اند.

حالا این قانونگذار اوکراینی مدعی است که درباره دومین لپ تاپ اطلاع دارد که از سوی دو نماینده برای منافع میکولا زلوچفسکی، موسس کمپانی بوریسما استفاده شده است. هانتر بایدن در هیات مدیره در کمپانی انرژی بوریسما کار کرده است.

این قانونگذار در پست فیسبوکی خود نوشته، این لپ تاپ به نیرو‌های اجرای قانون اوکراین داده شد و اینکه نمایندگان بوریسما اکنون به عنوان شاهدان روند کیفری هستند. حقایقی که فساد بین‌المللی را تأیید می‌کند در لپ تاپ دوم ذخیره شده‌اند. این لپ تاپ به افسران اجرای قانون اوکراینی داده شد و نمایندگان بوریسما اکنون شاهدان در این روند کیفری هستند. این نمایندگان آماده گفتن فساد بین‌المللی‌ای هستند که بایدن‌ها در آن دخیل هستند.

این در حالیست که جولیانی از صحبت درباره ارتباطات خارجی‌اش از جمله با درکاچ شرمی ندارد. در دسامبر، این قانونگذار اوکراینی در فیسبوکش تصویری از نشست خود و جولیانی در کی‌یف منتشر کرد.

درکاچ در ماه‌های اخیر سوابق تماس‌های تلفنی بایدن را زمانیکه معاون اوباما بود با رهبر سابق اوکراین منتشر کرد؛ سوابقی که کارزار انتخاباتی بایدن گفته به شدت ویرایش شده‌اند.

با وجود هشدار‌های دولت واشنگتن درباره درکاچ، ترامپ این سوابق تماس‌های تلفنی را در توئیترش تبلیغ کرده است.

اف. بی.‌ای در حال بررسی و انجام تحقیقاتی است که ببیند آیا این اتهامات علیه بایدن بخشی از کمپین اطلاعات غلط روسیه علیه کارزار انتخاباتی بایدن است یا خیر.

استیو بنن، استراتژیست سابق کاخ سفید که اخیرا بابت پولشویی و تقلب دستگیر شده، روز یکشنبه گفته بود که آنچه از هارد درایو لپ تاپ هانتر بایدن آمده، درست است.

وی گفت: وکیل هانتر تلاش کرد تا به تعمیرگاه لپ تاپ ایمیل بزند و بخواهد که لپ تاپ را برگرداند و سپس با من و تیمم تماس گرفت تا این هارد درایو حساس را پس بگیریم. این عملیات اطلاعاتی روسیه نیست. آن‌ها اذعان کردند که این هارد درایو متعلق به بایدن است. ما ایمیل‌هایی از وکیل هانتر داریم و اگر لازم باشد، آن‌ها را افشا می‌کنیم.

این مساله باعث شده تا ترامپ به بایدن بتازد و در توئیتی نوشت: لپ تاپ هانتر بایدن یک فاجعه برای کل فامیل بایدن به ویژه پدرش جو است. این حالا یک حقیقت اثبات شده است و نمی‌توان آن را انکارکرد که تمامی آن اطلاعات یک معامله واقعی است. این مساله دستیابی بایدن به ریاست جمهوری را ناممکن می‌سازد، او حتی نمی‌تواند ۱۰ درصد رای بیاورد چه برسد به ۵۰ درصد! جو ۱۰ درصدی!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بایدن پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان

 

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان دلیر ادامه داد: در بروز حوادث يا جرايم در مواقع حساس و ضروري، راحت‌ترين راه دسترسي عموم شهروندان به پليس، شماره تلفن 110 است که به صورت شبانه روزي در اختيار شهروندان قرار گرفته و مردم استان گلستان مي‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با اين سامانه ارتباط برقرار کنند.
سرهنگ پهلوان دلير با اشاره به حجم بالاي تماس هاي مردمي با تلفن110، اين مهم را نشانه افزايش اعتماد عمومي به عملكرد مجموعه پليس دانست و افزود: پليس استان گلستان اين اعتماد را ارج نهاده و تمامي توان خود را در مسير جلب رضاي باري تعالي و افزايش احساس امنيت و آسايش عمومي شهروندان به كار خواهد بست.
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان گلستان با بيان اينکه فلسفه راه‌اندازي سامانه پليس 110، تحقق شعار پليس پاسخگو، است، عنوان داشت: از دستاوردهاي مهم اين سيستم مي‌توان به ترويج عدالت اجتماعي، تساوي حقوق شهروندان، خدمات رساني عمومي با تاکيد بر سرعت و احترام به شهروندان و شفافيت امور با استفاده از عملکرد حرفه اي و نظامند اشاره کرد.
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: تعداد تماس هاي راهنمايي و ارشاد 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش داشته که در اين راستا بيش از 30 هزار تماس عملياتي شده و ماموران به محل هاي مورد نظر اعزام شدند، همچنين بيش از 5 هزار و 500 مراجعه حضوري به يگان هاي انتظامي صورت گرفته است که همه اين ها نشان از حجم بالاي ماموريت هاي پليسي است.
سرهنگ پهلوان دلير با بيان اينکه تلفن مرکز فوريت هاي پليس 110 پل ارتباطي شهروندان با انتظامي است، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک و ضروري از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگيري هاي دسته جمعي، شرارت، تصادفات، وقايع و اتفاقات مهم را به اين مرکز اعلام کنند تا پليس در کمترين زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانوني متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
وي، در ادامه با اشاره به فراواني تماس شهروندان گلستاني با مرکز فوريت هاي پليسي 110، گفت: در فروردين ماه  89 هزار تماس با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.5 درصد  افزايش داشته است .
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان گلستان، با تاکيد بر افزايش توان عملياتي پليس در مقابله با جرايم، اظهار داشت: از يک سو حضور به موقع پليس موجب افزايش احساس امنيت در جامعه شده و از سوي ديگر، مردم نيز پليس را ملجا و پناهگاه مطمئني براي حل مشکلاتشان مي دانند که آماده پاسخگويي به مطالبات و خواسته هاي به حق شهروندان را در حوزه مسائل انتظامي، ترافيکي و اجتماعي دارد.  

دیگر خبرها

  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟