Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری میرور، نمایندگان پارلمان انگلیس پیش بینی می‌کنند نخست وزیر این کشور طی ماه‌های آتی از سمت خود کناره گیری کند.

این منابع مطلع پارلمانی اعلام کردند بوریس جانسون در محافل خصوصی بار‌ها گله کرده که نمی‌تواند با حقوق ۱۵۰ هزار پوند در سال گذران امور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایندگان پارلمان انگلیس می‌گویند جانسون قصد دارد تا ۶ ماه دیگر در سمت نخست وزیر باقی بماند تا تکلیف برنامه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را مشخص کند و همه گیری کرونا را مدیریت نماید. ظاهرا درآمد یک میلیون پوندی ترزا می، نخست وزیر سابق انگلیس در زمان استعفایش، حس حسادت جانسون را برانگیخته است.

نخست وزیر فعلی انگلیس خود را واجد دریافت حقوق دو برابر مبلغ فعلی می‌داند. جانسون تا پیش از ورود به دفتر شماره ۱۰ خیابان دوانینگ برای دو سخنرانی ۱۶۰ هزار پوند و برای ستون نویسی در روزنامه‌ها ۲۳ هزار پوند دریافت کرده است.

یکی از این منابع پارلمانی انگلیس در توضیح علت نارضایتی جانسون از حقوق نخست وزیر می‌گوید بوریس حداقل ۶ فرزند دارد که برخی از آن‌ها جوان هستند و نیاز به حمایت مالی او دارند.

میرور در پایان از دومینیک راب و ریشی سوناک، وزرای خارجه و خزانه داری انگلیس به عنوان گزینه‌های احتمالی کسب منصب نخست وزیری در صورت استعفای جانسون نام برد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوریس جانسون پارلمان انگلیس دولت انگلیس نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آنچه رسانه‌های بلژیک امروز دوشنبه گزارش دادند، «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک، در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل به دلیل جنگی است که این رژیم در غزه به راه انداخته است.

بلژیک در همراهی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا – ایرلند، اسپانیا، مالت، اسلوونی و لوکزامبورگ – از جنگ اسرائیل علیه غزه انتقاد کرده، ابتکاری را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین ارائه داده و خواستار توقف فروش تسلیحات به اسرائیل و آتش‌بس در غزه شده است.

دی کرو گفت که در دیدار با رهبران کشورهای اتحادیه اروپا، تلاش خواهد کرد تا تحریم‌هایی را علیه اسرائیل اعمال کند، از جمله ممنوعیت کامل واردات کالا از شهرک‌های کرانه باختری و برخورد با شرکت‌هایی که شعبه و معاملاتی در شهرک‌ها، به ویژه به شراب، خرما و محصولات روغن زیتون اشاره دارد.

دی کرو افزود: اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل ناشی از دلایل اخلاقی و ادامه جنگ با غزه و وضعیت کرانه باختری است و ما به سادگی نمی‌توانیم کنار بایستیم؛ چراکه قربانیان در نتیجه عملیات نظامی اسرائیل بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • چراغ سبز انگلیس برای حمله به خاک روسیه؛ وعده کامرون به زلنسکی!
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس