Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ سومین اردوی تیم ملی بزرگسالان از دوم آبان‌ماه با حضور ۱۰ بوکسور در کیش آغاز خواهد شد. این اردو، ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

کادرفنی تیم ملی بوکس پس از بررسی مدعیان اوزان مختلف، در نهایت این نفرات را به اردو فراخواند:

امید احمدی صفا (تهران)، مهدی خسروی (کردستان)، دانیال شه‌بخش (سیستان و بلوچستان)، باقر فرجی (لرستان)، مسلم مقصودی (خوزستان)، شاهین موسوی (تهران)، میثم قشلاقی (خراسان شمالی)، احسان روزبهانی (تهران)، پوریا امیری (کرمانشاه) و علی جمالی (چهار محال و بختیاری)

طبق اعلام «علیرضا استکی» سرمربی تیم ملی، تا این‌لحظه حضور هیچ بوکسوری در ترکیب این تیم جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک در پاریس قطعی نیست و ترکیب نهایی تیم ملی بوکس در اسفندماه مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های گزینشی المپیک اردیبهشت سال آینده به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد.

تیم ایران پیش از این در مسلابقات انتخابی المپیک توکیو در سطح قاره کهن به ۲ سهمیه المپیک از سوی شه‌بخش و موسوی دست یافته است.

برچسب‌ها کیش فدراسیون بوکس المپیک توکیو احسان روزبهانی علیرضا استکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش فدراسیون بوکس المپیک توکیو احسان روزبهانی علیرضا استکی کیش فدراسیون بوکس المپیک توکیو احسان روزبهانی علیرضا استکی اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی