Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم عبداله حسنی روز دوشنبه به رسانه ها ابراز داشت: با اشراف اطلاعاتی کامل و مناسب ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، سرنخ هایی از انتقال یک محموله بزرگ مواد از شرق کشور به دست آمد.

وی از انجام هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات و کشف محموله خبر داد و افزود: با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی، ماموران خودروی حامل موادمخدر را در منطقه "دپکور" شهرستان "سیب سوران" مشاهده و دستور ایست صادر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان این که راننده و سرنشین خودرو با مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می کنند تصریح کرد: در این درگیری یکی از سوداگران مرگ بر اثر شلیک دقیق پلیس به هلاکت رسید.

حسنی با اعلام این که قاچاقچی دیگر نیز در این درگیری مسلحانه زخمی شد خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی سوداگران ۳۷۲ کیلوگرم تریاک و ۸۹ کیلوگرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲ قبضه سلاح کلاشینکف و تعداد قابل توجهی مهمات مربوط به آن خبر داد و از اقدام به هنگام، هوشیاری و هماهنگی بسیار مناسب صورت گرفته در این عملیات قدردانی کرد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی سمنان سمنان مواد مخدر کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی سمنان سمنان مواد مخدر کشفیات فرماندهی نیروی انتظامی سمنان سمنان مواد مخدر کشفیات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم