Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@13:10:40 GMT

تغییر زمان آزمون استخدامی دستگاههای دولتی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۷۶۷۷

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاریخ آزمون استخدام در دستگاه‌های دولتی از ۹ آبان به ۶ و ۷ آذر تغییر کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، زرین آمیزی، در ارتباط تصویری با برنامه پیگیری شبکه خبر، با اشاره به تشکیل جلسه شورای توسعه و مدیریت سرمایه انسانی در ۲۱ مهر، و بنا بر پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی و به استناد قانون اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری که مصوب مجلس است، افزود: در این جلسه با ایجاد اولویت برای داوطلبان بومی شهرستان‌ها به استثناء داوطلبان شهرستان تهران و مراکز استان‌ها در امتحانان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه گفت: آزمون بجای روز ۹ آبان در روز‌های ۶ و ۷ آذر برگزار خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته محل شغل‌های انتخابی خود از سه شنبه ۲۹ مهر، لغایت جمعه، ۲ آبان به  سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.   وی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون همانند پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا در زمان برگزاری کنکور سراسری رعایت خواهد شد.    سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: افرادی که می خواهند از آزمون استخدامی انصراف دهند به سایت سازمان سنجش مراجعه و در قسمت پاسخگویی درخواست خود را برای انصراف ثبت کنند.    زرین آمیزی در ادامه افزود: پس از پایان ویرایش با هماهنگی انجام شده نسبت به استرداد هزینه پرداخت ثبت نام داوطلب اقدام خواهد شد.    زرین آمیزی گفت: نتایج اولیه آزمون دکتری این هفته اعلام می‌شود و نتایج نهایی آزمون سراسری و کارشناسی ارشد متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: سخنگو ، خطیب زاده ، ایران ، افغانستان ، صلح ، بیماری ، وزارت خارجه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنگو خطیب زاده ایران افغانستان صلح بیماری وزارت خارجه سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت مناطق دارای بارش شدید را تشریح کرد و گفت: ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده است.

حسین ظفری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت استان های سیل زده، افزود: شب گذشته بارش های شدیدی در استان های غربی و  جنوبی کشور داشتیم. در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش ها به ۱۰۷ میلی متر رسید.

وی اظهار کرد: همچنین در ایلام، خوزستان و  چهارمحال و بختیاری راه های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش ها نداشته‌ایم، اما ارزیابی ها هنوز ادامه دارد. 

ظفری گفت: راه های اصلی باز هستند و تردد در جریان است. 

وی افزود: برق در شهر معمولان استان لرستان نیز قطع شده بود که با همکاری سازمان ها وصل شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: نیروهای امدادی در استان های شمالی، غربی و شمال غربی کشور در حالت آماده باش قرار دارند. 

ظفری با اشاره به آبگرفتگی ها گفت: در بخش هایی از شهرهای، اهواز و ایلام برخی خانه ها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان به مناطق امن انتقال داده شدند.

وی افزود:در استان های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، عده ای از مردم در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که به کمک نیروهای امدادی رهایی یافتند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بارش تهران ادامه داد: در بازدیدهای میدانی خودم در اطراف تهران مشاهده کردم که تمام نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، پلیس، آتش نشانی و اورژانس در آمادگی کامل هستند. 

ظفری گفت: ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده‌اند. این آمادگی ها تا پایان بارش ها ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله این بارش ها را نیز سپری می کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟