Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: علی رغم تهدیدها، تحریم ها و ایران هراسی دشمنان شاهدیم که ایرلاین های خارجی نمی توانند از آسمان ایران چشم‌پوشی کنند، از این رو به نظر من در ماه های آتی، میزان تردد هواپیماهای خارجی از آسمان کشورمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز، عادل نجف‌زاده عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رشد ۲۳ درصدی پروازهای عبوری از آسمان ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با وجود تمام سیاه نمایی ها و جنگ رسانه ای دشمنان برای ناامن نشان دادن آسمان کشورمان، بسیاری از ایرلاین های خارجی از مسیر هوایی ایران برای تردد هواپیماهایشان استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ایران شاهراه لجستیک دنیا محسوب می شود، افزود: کشورمان جزء کنشگران و فعالان اصلی در عرصه حمل و نقل منطقه ای و بین المللی شناخته می شود، حال خوشبختانه مسیرهای حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی کشور با اتکا به مزیت جغرافیایی و امنیت بالا، توانسته اند سهم قابل قبولی در عرصه ترانزیت منطقه ای و بین المللی داشته باشند.

آسمان ایران جزء امن ترین مسیرهای هوایی برای تردد هواپیماها است

وی گفت: به طور قطع، آسمان ایران جزء امن ترین مسیرهای هوایی برای تردد هواپیماها است، از طرف دیگر موقعیت ژئوپلیتیکی ایران موجب شده که تردد از آسمان ایران برای ایرلاین های خارجی صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد.

نجف زاده افزود: علی رغم تهدیدها، تحریم ها و ایران هراسی دشمنان شاهدیم که ایرلاین های خارجی نمی توانند از آسمان ایران چشم‌پوشی کنند، از این رو به نظر من در ماه های آتی، میزان تردد هواپیماهای خارجی از آسمان کشورمان افزایش چشمگیری خواهد داشت./

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: عادل نجف زاده ایرلاین های خارجی آسمان ایران آسمان کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

جام جهانی پاراتیراندازی؛ تیم تپانچه بادی خفیف طلا گرفت تیم تپانچه بادی خفیف کشورمان در رقابت‌های جام جهانی کره جنوبی به مدال طلا رسید.   تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با شکست سه بر صفر آلمان در رقابت‌های دانش‌آموزان جهان - صربستان۲۰۲۴، قهرمان جهان شد.   تبریک رئیس جمهور درپی قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در جهان رئیس جمهور کشورمان در پیامی قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های دانش‌آموزان جهان را تبریک گفت.   چهار بوکسور امید فردا در رینگ آسیایی؛ سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد مهدی سلطانی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم تیم جوانان کشورمان، نخستین نشان ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا قطعی کرد.   در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برتر هندبال؛ جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر تیم صنعت مس کرمان در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال ایران با برتری مقابل زغال سنگ طبس و در فاصله ۳ هفته تا پایان بازی‌های لیگ، جشن قهرمانی برپا کرد.   تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام آبی‌های تهران به استقلال خلیج فارس خبر داد.   قرعه کشی یک چهارم جام حذفی فوتبال سپاهان به ملوان رسید و تراکتور به مس رفسنجان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران برگزار و ۸ تیم حاضر در این مرحله با حریفان خود آشنا شدند.   هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان با قهرمانی زودهنگام صنعت مس کرمان و تلاش پرواز برای بقا در لیگ برتر به پایان رسید.   پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن اصفهان در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم طبیعت به پیروزی رسید.   با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.   حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان قهرمان المپیکی کاراته کشورمان با دعوت فدراسیون آسیا برای تدریس در نخستین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود.   انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی مردان کشورمان برگزار شد.    

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول