Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:27:12 GMT

قرنطینه ملی‌پوشان تکواندو در آغاز اردو

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۷۸۸۶

قرنطینه ملی‌پوشان تکواندو در آغاز اردو

به گزارش ایرنا، اردو تیم‌های ملی تکواندو مردان، زنان و پاراتکواندو که قرار بود از روز گذشته آغاز شود، با توجه به اعمال محدودیت ستاد مقابله با کرونا در خصوص منع عبور و مرور به استان تهران، از امروز (دوشنبه) شروع شد.

طبق اعلام قبلی رییس سازمان تیم‌های ملی، ملی‌پوشان صبح امروز و در ابتدای ورود تست کرونا دادند و تا مشخص شدن نتیجه تست نیز قرنطینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان، سجاد مردانی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی  تمرینات خود را سپری می‌کند. در بخش پاراتکواندو نیز مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی پارالمپین‌های تکواندو کشورمان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

مهلا مومن زاده و غزل سلطانی در وزن اول المپیکی (49- کیلوگرم) و ناهید کیانی و یلدا ولی نژاد در وزن دوم المپیکی (57- کیلوگرم) نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

برچسب‌ها میرهاشم حسینی آرمین‌ هادی‌ پور سجاد‌مردانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میرهاشم حسینی آرمین هادی پور سجاد مردانی میرهاشم حسینی آرمین هادی پور سجاد مردانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اردو در چهاربیشه شهرستان گچساران با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.
این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روز سیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی