Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:39:38 GMT

واکنش ایران به ادبیات سخیف وزیر خارجه کانادا

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۸۲۵۵

واکنش ایران به ادبیات سخیف وزیر خارجه کانادا

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سعید خطیب‌زاده امروز ۲۸ مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شیوع کرونا در مناطق مختلف جهان گفت: بار دیگر کرونا همه عالم از شرق تا غرب، از اروپا تا آمریکا را گرفته و امیدواریم با همکاری، همدلی و سپاس از خدمات کادر درمان این بیماری و موج آن را سپری کنیم.

وی در ادامه سقوط هواپیمای اوکراینی را یک تراژدی عنوان کرد و تاکید کرد: احقاق حقوق خانواده جان باختگان این سانحه وظیفه جمهوری اسلامی بود و ایران از روز اول همکاری کاملی در این باره داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده با بیان اینکه کانادا در این ماجرا ظرفیت ندارد، اظهار کرد : طرف ما اوکراین است و مذاکرات درباره جبران خسارت‌ها و جبران هواپیما در خطوط هوایی در جریان است که براساس معاهداتی که ایران در آن عضو است، انجام می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ادبیات سخیف وزیر امور خارجه کانادا تصریح کرد: من سال‌ها به عنوان دیپلمات در کانادا بودم. ادبیات سخیف، کلمات به دور از ادب و رفتار غیردیپلماتیک وزیر خارجه کانادا چیزی نیست که در پشت درهای بسته دیده می‌شود. در پشت درهای بسته آنها مودب هستند و حرف‌هایشان نشان از درخواست برای حضور در مذاکره است چون آنها می‌دانند که ظرفیت در مذاکرات ندارند.

خطیب ادامه داد: سیاستمداری در غرب تبدیل به سیاست‌بازی برای کسب رای شده است. متاسفم ملت کانادا باید چنین ادبیاتی از وزیر خارجه ‌شان بشنوند. درخواست ما این است که آنها مانند درهای پشت بسته در علنی هم حرف بزنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری انسولین سعید خطیب زاده کانادا هواپیمای اوکراینی جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری انسولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی در گفت‌وگویی با بغض و حسرت درباره عواملی که سبب می‌شود پزشکان ایران را ترک کنند، صحبت کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # مهاجرت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه