Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان خبر استعفای مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و انتصاب مدیرکل جدید از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز در رسانه های مختلف منتشر شد.

در این خبر که به نقل از سایت سازمان بهزیستی کشور منتشر شده آمده است: دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، ضمن پذیرش استعفای خانم دکتر مرضیه فرشاد و تقدیر از خدمات ایشان در دوران تصدی مدیرکلی بهزیستی استان اصفهان، طی حکمی دکتر«ولی اله نصر اصفهانی» را به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار خبر استعفای مدیرکل بهزیستی استان اصفهان درحالی است که مدیرکل سابق بهزیستی استان اصفهان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: من درخواست بازنشستگی دادم و با این درخواست موافقت شد، اما استعفا ندادم.

وی با اشاره به انتشار خبر استعفای خود از سوی سازمان بهزیستی، گفت: با تماس با روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور این موضوع اصلاح خواهد شد.

وی درخصوص استعفای برخی مدیران و کارکنان سازمان بهزیستی به دلیل ابلاغ بخشنامه ای درباره تعارض منافع مدیران بهزیستی که همزمان با پست مدیریتی خود یکی از مراکز را به صورت خصوصی و دولتی اداره می‌کردند، گفت: من مشمول تعارض منافع نبودم و استعفا هم ندادم، بلکه درخواست بازنشستگی کردم چون آنها ۶ ماه قبل باید استعفا می دادند.

فرشاد درباره علت درخواست بازنشستگی خود گفت: برخی مواقع انسان فکر می کند بهتر است مانده انرژی خود را نگه دارد و صرف خانواده اش کند، سیستم هم به نیروی جوان تری نیاز داشت که کار کند، درمجموع شرایطی وجود دارد که برخی مواقع نیاز به تغییر احساس می شود.

مدیرکل سابق بهزیستی استان خاطرنشان کرد: مهمترین توصیه ای که به مدیرکل جدید بهزیستی استان اصفهان دارم این است که برای همکاران چه در بخش دولتی و غیردولتی احترام و ارزش قائل باشد و مددجو را نیز در جایگاه خودش ببینند. مددجویی که با همه نیازهایی که دارد به ما پناه می آورد و حتی نه گفتن ما و نداشتن امکانات برای حمایت از مددجو می تواند با یک شیوه انسانی باشد.

 مدیرکلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، مدیر کلی دفتر شبه خانواده و مدیرکلی بهزیستی استان تهران از جمله سوابق اجرایی نصر اصفهانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان بهزیستی استعفا بازنشستگی بهزیستی استان اصفهان سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از کاهش نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در استان خبر داد. - اخبار استانها -

میثم مداحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره راهکارهای تحقق شعار سال و افزایش تولید با مشارکت مردمی، اظهار داشت: یکی از راهکارهای ما برای حقوق شعار سال، توسعه تشکلات است و در این راستا در ابتدای سال با مجموعه تشکلات، مجموعه کانون کارآفرینی که از نخبگان حوزه کارآفرینی هستند و همچنین مراکز چهارگانه مشاوره کارآفرینی جلسه‌ای را برگزار کردیم.

وی افزود: تشکلات از دل مردم هستند و در آن جلسه قرار شد مطالبات و راهکار‌هایشان را استخراج و به ما اعلام کنند تا بتوانیم در جهش تولید گام موثری برداریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره ضرورت تنظیم روابط کار، خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم دعوای و مراجع حل اختلاف را ساماندهی و فرآیندها را اصلاح کنیم به شکلی که منجر به کاهش زمان رسیدگی شود، باعث خواهد شد که مجموعه کار و تولید که از دو رکن اساسی کارفرما و کارگر تشکیل شده، کنترل به حواشی بپردازند و می‌توانند در زمینه جهش تولید کمک مؤثرتری انجام دهد و این دو راهکاری است که برای جهش تولید برنامه‌ریزی شده و انشالله محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام شده در زمینه گزارش بهداشت در جامعه کارگری استان اشاره کرده و گفت: بر اساس قانون کار یکی از رسالت‌های ما حفظ و صیانت از نیروی کار است و بر همین اساس ما توسعه ایستگاه‌های بهگر، خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای صنعتی را داشتیم.

مداحی در ادامه گفت: خوشبختانه سال گذشته در ایجاد خانه‌های بهداشت کارگری و ایستگاه‌های بهگر رشد 300 درصدی داشتیم که می‌تواند پایش سلامت کارگران هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور گسترش بهداشت در جامعه کارگری انتخاب کارفرمای سلامت‌محور را داشتیم که ان‌شالله در جشنواره امتنان امسال از آنها تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنانش درباره نرخ بیکاری استان در سال گذشته گفت: هنوز مرکز آمار سرجمع نرخ بیکاری کلیه فصول را اعلام نکرده و ما نرخ بیکاری را به صورت فصل به فصل داریم اما آنچه که مشخص است نرخ بیکاری در سال 1402 تک‌رقمی بوده و این امر موجب افتخار است.

وی ادامه داد: بیش از 10 سال است که رخ بیکاری ما دو رقمی بود اما سال گذشته این نرخ تک رقمی و کاهش بود.

مداحی تاکید کرد: ما بر اساس زیست‌بوم ملی اشتغال برنامه‌ریزی انجام دادیم تا روند کاهشی نرخ بیکاری در سال جاری ادامه داشته باشد؛ زیست‌بوم ملی اشتغال 10 مولفه در مباحث آموزش، تامین مالی و غیره دارد و ما از این طریق برای کاهش نرخ بیکاری در حال تلاش هستیم و امیدواریم که همه دستگاه‌های اجرایی با تعهداتی که دارند، بتوانند این مهم را ادامه دهند.

انتهای پیام/170/.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت