Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید کایدی گفت: باتوجه به برآورد کارشناسان ،مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر برای بازسازی خسارات سیل به 12 تا 14 میلیارد تومان اعتبار نیازداشته که تاکنون حدود "یک سوم" آن پرداخت شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ کایدی  روز دوشنبه در دیدار جامعه ورزش و پرسنل  اداره ورزش وجوانان شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه پلدختر ،ضمن تبریک به مناسبت  هفته تربیت بدنی و ورزش ، اظهار کرد: از تلاش ها وپیگیری های  امام جمعه محترم  به خاطر حمایت  ورفع مشکلات حوزه ورزش وجوانان  ازجمله بحث عقب نشینی دیوارورزشگاه در کوی سازمانی ها  که در جلسه شورای برنامه ریزی  مطرح شد تقدیر وتشکر می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: 34 هیئت ورزشی در شهرستان پلدختر فعال است که  در مجموع علاوه بر روسای هیئت ها توسط  160 نفر اداره می شوند ولی  به دلیل رعایت پرتکل های بهداشتی تنها عده کمی از آنهابه نمایندگی از جامعه ورزش شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی در این مراسم حضور یافته اند.

کایدی با بیان اینکه شهر پلدختر  مجموعا 5500 ورزشکارغیر  سازمان یافته دارد ،تصریح کرد: همچنین این شهرستان دارای   1900 نفر ورزشکارن سازمان یافته وبیمه شده است که با توجه به آسیب 9 ماهه  شیوع  کرونا به ورزش وتعطیلی اماکن  ورزشی  همچنین بافت جمعیتی و تخریب های  سیل سال 98 این آمار ورزشکار بیمه شده نشان می دهد که فعالیت های ورزشی به صورت پایه ایی واساسی دنبال وبستر برای رشد ورزش فراهم شده است.

رییس ورزش وجوانان پلدختر با اشاره به آسیب های سیل سال  98 به حوزه ورزش شهرستان ، یادآورشد: در این سیل یکی از مهمترین نقاطی که مورد  تخریب جدی قرار گرفت  مجموعه ورزشی شهید سرمالیان بود به طوریکه  تمام سالن ها که در چارچوب مجموعه قرار داشتند در کنار  زمین چمن درحجم عظیمی از  گل ولای و آورد های سیلابی فرورفته و تخریب شدند .

  کایدی با بیان اینکه در همان آغاز کار مجموعه ورزشی با کمک نیروهای جهادی ،دولت و مسئولین از گل ولای تخلیه شد ، خاطر نشان کرد: با  پیگیری های صورت گرفته از جمله نماینده محترم و دیگر مسئولین   بخشی از مجموعه  بازسازی شده و تاحدودی  شمایل ظاهری  ورزشگاه جمع وجور وفضای بازتری  در پسا سیل به وجود آمده است  ولی هنوز مشکلات زیادی  پیش روی ورزش پلدختر قرار دارد .

  او با بیان اینکه شهرستان پلدختردارای  بیش از 50 سال پایه ورزشی  است ،یادآورشد: در سیل سال 98  اماکن ورزشی  مجموعه  تخریب شدند واین موضوع باعث شد تا  ورزش پلدختر نسبت به شهرهای همجوار بیش از 50 سال ورزش عقب رانده شود.

کایدی با بیان اینکه تمام اندوخته های ورزشی را در سیل از دست دادیم ولی شهرستان های دیگراستان دچار  این آسیب نشدند ، گفت: بودجه ورزش پلدختر راباید با توجه به آسیب های سیل سال 98 لحاظ کنند  نه با تعداد جمعیت ورزشی  مانند شهرستان های دیگر استان و این موضوع باید توسط مسئولین درجلسات استانی مطرح شود.

رییس ورزش وجوانان پلدختر تاکید کرد: با توجه به خسارات سیل به ورزش  پلدختر و بهسازی های صورت گرفته  ظاهر کار آراسته شده است ولی هنوز مشکلات زیادی داریم لذا انتظار داریم که مشکلات ورزش به طور جدی پیگیری شودالبته  در جلسات متعدد مشکلات بررسی شده ولی چون پیگیری با دست خالی ممکن نیست نیاز است مقامات استانی وشهرستانی عنایت ویژه ایی به حوزه ورزش پلدختر  داشته باشند .

او با اشاره به میزان خسارت وارد شده به مجموعه ورزشی شهید سرمالیان در سیل 98 ،خاطر نشان کرد: براساس برآورد کارشناسان وزارت ورزش وجوانان مجموعه ورزشی شهید سرمالیان برای  بازسازی به حدود12 تا  14 میلیارد تومان اعتبار نیازداشته است که در حال حاضر باتوجه به ضریب تورم امروزی چیزی حدود 50 میلیارد تومان می شود ولی از این میزان  بر مبنای مجموع اوراقی  ارائه  داده شده  و براساس برآورد کارشناسان ورزش چیزی حدود یک سوم این اعتبار تاکنون هزینه شده  است لذا ما نمی توانیم با این تورم سرسام آور مجموعه ورزشی خسارت دیده از سیل را  تکمیل کنیم .

کایدی  با بیان اینکه هنوزدر  برخی از سالن ها سیستم آب وفاضلاب بهسازی نشده است ، یادآورشد:  پیمانکاران مجموعه دیوار کشی ورزشگاه و  استخر  طلب دارند و به تعهدهایشان  عمل نمی شود همچنین استخرآمده بهره برداری است ولی به خاطر مشکل لوله فاضلاب که خارج از حوزه کار ما است  انجام نمی گیرد.  

اوبا اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بازسازی ها نیز  اضافه کرد: محوطه سازی ، استخر و دیگر اماکن ورزشی مجموعه شهید سرمالیان پلدختر درشرف بهره برداری قرار دارند.

رییس ورزش وجوانان پلدختر بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته وقول مساعد اداره کل زمین چمن معمولان و هچنین  زمین چمن پلدخترنیز  آماده بهره برداری هستند.

امید کایدی با بیان اینکه  زمین چمن فوتبال معمولان مطالبه اصلی مردم این شهر است،گفت: عملیات  فنس کشی  درحال انجام است که پس از تکمیل در بهترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسیدود راختیار مردم ورزش دوست معمولان قرار می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی ورزش وجوانان سیل 98 مجموعه ورزشی شهید سرمالیان ورزش وجوانان بهره برداری ورزش پلدختر زمین چمن سیل سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عبدالحسینی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده افزود: محرومیت‌های استان ما نسبت به کشور بیشتر است و سه هزار نفر از جوانان ما در صف پرداخت وام ازدواج هستند.

وی بیان داشت: به دلیل مرکزیت شهرستان بویراحمد، بخش قابل‌توجهی از جمعیت، جوان استان و موضوعات مبتلا به جوانان در این شهرستان است اما در تقسیم و تخصیص بودجه و اعتبارات به این امر توجه نمی‌شود.

عبدالحسینی تصریح کرد: ۱۹ خرداد ماه شروع هفته ازدواج است و بهانه‌ای برای اینکه تمرکز بهتری بر روی فرآیند ازدواج داشته باشیم.

وی افزود: ما در حوزه جوانان شش موضوع اصلی ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن را داریم.

عبدالحسینی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در حال حاضر مسئله ازدواج جوانان است که با پرداخت تسهیلات، مشکلات در این راستا کمتر می‌شود اما بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است.

کد خبر 6087725

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران