Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هاـ رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه اعضای شورا در تلاش هستند مشکل کسری بودجه شهرداری برای عدم تعدیل کارگران فضای سبز شهرداری را حل کنند، گفت: جذب نیروها در شهرداری زنجان به صورت تخصصی نیست و چارت شهرداری مشکل دارد‌. - اخبار استانها -

عباس راشاد در گفت‌‌‌و‌‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه 714 نفر از نیروهای شهرداری در قسمت فضای سبز مشغول به‌کارند هر ساله بیش از نیمی از آن‌ها همیشه در فصل پاییز و زمستان تعدیل و مجددا در فصل بهار  به کارگیری می‌شوند ولی در سال‌جاری این تعدیل با مشکلاتی همراه شده و شورای شهر به این موضوع ورود کرده و قصد دارد پیگیر این مورد باشد که ضوابط افرادی که تعدیل موقت می‌شوند به چه صورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خود شهرداری ضابطه منسجمی ندارد گفت: درجلسات متعددی که شورای شهر با شهردار جلسه  برگزار کرده  سوال مطرح شده از حبیب یگانه این بوده که نفرات تعدیل شده  بر اساس چه ضابطه‌ای بوده است؟

رئیس شورای شهر زنجان افزود: اعضای شورای شهر پیگیر این موضوع هستند که آیا شهرداری می تواند برخلاف سال‌های قبل تعداد زیادی از کارگران فضای سبز را به بهانه‌های مختلف تعدیل کند یا خیر.

راشاد با اشاره به اینکه بودجه در نظر گرفته شده شهرداری برای فضای سبز 29 میلیارد تومان بوده و 21 میلیار تومان آن هزینه شده  است گفت: طبق اعلام شهرداری نزدیک به 8 میلیارد تومان ردیف اعتباری باقی مانده و شهرداری برای نگهداری نیروهای فضای سبز با کسری بودجه مواجه است.

وی با اشاره به اینکه اگر به دلایل مختلف موضوع عدم تعدیل نیروها از طرف شهرداری حل شد باید دید که کسری بودجه چقدر خواهد بود تشریح کرد: طبق برآوردها کسری بودجه برای پنج ماه باقیمانده سال‌جاری نزدیک به7 الی 10 میلیارد تومان خواهد بود و شورای شهر پیگیر این موضوع است که با چه ردیف‌ بودجه‌ای می‌توان کسری را تأمین کرد که در جلسه آتی شورای شهر، این موضوع مشخص می‌شود.

کارگران تعدیل شده شهرداری زنجان برای اعلام شکایت به اداره‌ کار مراجعه کنندوعده مسئولان شهرداری زنجان برای رفع مشکل آبگرفتگی در سطح شهر/ آیا این معضل امسال ریشه‌کن می‌شود؟اختلاف بنیاد مستضعفان با شهرداری زنجان همچنان پابرجاست/ شهرداری زمین بیشتر می‌خواهدتعدیل کارگران فضای سبز شهرداری زنجان با سابقه 18 ساله/ بی‌اعتنایی استاندار ‌به تجمع‌ کارگران

رئیس شورای شهر زنجان در مورد مشکل چارت شهرداری با اشاره به اینکه این مشکل درحضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح و قرار به‌ پیگیری شد گفت: چارت شهرداری یک چارت تخصصی است که اگر درست باشد می‌تواند مشکلات شهر بر اساس نیازهای آن حل شود ولی درحال حاضر شهرداری به اقتضاء عمل می‌کند و به صورت تخصصی نیروها را جذب نکرده است که خود این مورد سبب می‌شود تا پروژ‌ه‌ها و مشکلات مردم حل نشود زیرا از یک هزار و 100 نفر که در شهرداری هستند حدود 250 نفر درحوزه تخصصی مشغول به کار هستند و بقیه به‌صورت نیروهای قراردادی، پیمانی و حتی نیروهای فصلی هستد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری زنجان کسری بودجه شهر زنجان شورای شهر فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، رباب ملایی، در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند…

رباب ملایی، کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از تعداد ۱۷۷ نفر، ۴۷ نفر در رشته ۱۰ جز، ۲۷ نفر رشته ۲۰ جز و ۱۰۳ نفر در رشته حفظ کل در این آزمون حضور خواهند یافت. کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: نتایج این آزمون طبق جدول زمان بندی سازمان دارالقرآن الکریم ۲۱ خردادماه از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

ملایی با تشریح طرح اعطای مدرک حفظ گفت: بر اساس مصوّبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به حافظان کلام وحی، سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصّصی به حافظان قرآن کریم را اجرا می‌کند.

کد خبر 6094878

دیگر خبرها

  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟