Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان از کشف بیش از 580 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان دامغان خبر داد.

سرهنگ‌ سیدرضا علوی 28مهرماه در دومین روز از هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران شهرستان دامغان با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان دامغان کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی از مبارزه جدی پلیس با فروش و توزیع موادمخدر خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۸۵ پاتوق مجرمین در دامغان متلاشی شده است.

این فرمانده انتظامی از دستگیری ۲۷ نفر قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان دامغان خبر داد و تصریح کرد: پلیس در مقابله با سوداگران مرگ جدی است و با قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد می‌کند.

سرهنگ علوی از ثبت ۴۰۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی دامغان در 6 ماهه گذشته خبر داد و گفت: در همین راستا و در جریان این پرونده‌ها ۲۵۹ سارق دستگیر شده و به دست قانون سپرده شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه در سال جاری ۷۷۸ فقره سرقت در شهرستان کشف شده به مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس دامغان پرداخت و ادامه داد: در سال جاری در شهرستان دامغان ۱۷ پرونده کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۹۳ میلیون تومان کشف گردید که این کشفیات شامل سوخت ، موتورسیکلت ، لوازم خانگی ، چوب تاغ و پرندگان کمیاب و...بوده است.

وی از تلاش برای بهبود امنیت در شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی ۶۲۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۲۹ خودرو  متخلف و مزاحم توقیف شده است .

 وی از تعویض پلاک یک‌هزار و ۲۸۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در شهرستان دامغان خبر داد و اضافه کرد: در یک سال گذشته افزون بر 11 هزار تماس با با پلیس دامغان ثبت شده است.

سرهنگ‌سیدرضا علوی با اشاره به افزایش پرونده‌های منجر به صلح در کلانتری‌های این شهرستان اظهار کرد: در این مدت افزون بر سه هزار و620 پرونده در کلانتری‌ها و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی دامغان به صلح و سازش انجامیده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان از اجرای ۹۹۰ مورد طرح انتظامی در شهرستان دامغان خبر داد و عنوان کرد: امسال 163 فقره تصادف جرحی در شهرستان رخ داده که این تصادفات متاسفانه به مرگ ۱۹ نفر و ۲۳۶ مصدوم انجامیده است. ضمن اینکه 98 تصادف درون شهری نیز در این شهرستان رخ داده که در جریان این تصادفات نیز دو نفر فوت و ۱۱۱ نفر مصدوم شدند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دامغان پلیس سمنان کشف مواد مخدر هفته ناجا شهرستان دامغان خبر مواد مخدر سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت