Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی احکامی جداگانه از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان سرپرست بیمارستان شهید بهشتی آستارا و مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، طی احکامی جداگانه از سوی ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ حسین احمدی به عنوان سرپرست بیمارستان شهید بهشتی آستارا و بختیار حیدرنیا به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی آستارا مدیریت شبکه بهداشت و درمان و ریاست بیمارستان شهید بهشتی آستارا را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

 

دکتر حیدرنیا نیز مدیریت شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر، آستارا و سرپرست بیمارستان شهید بهشتی آستارا را در کارنامه خود دارد .

 

گفتنی است، پیش از این حسین نعمتی عهده دار مدیریت شبکه بهداشت و درمان تالش را بر عهده داشت که به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان تالش بیمارستان شهید بهشتی آستارا شبکه بهداشت و درمان سرپرست بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز