Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:33:27 GMT

سپیددشت قطب گردشگری استان است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۹۱۷۹

سپیددشت قطب گردشگری استان است

ایسنا/لرستان فرماندار مرکز لرستان می‌گوید: سپیددشت قطب گردشگری استان است.

جعفر طولابی 28 مهر ماه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار پاپی که در این بخشداری انجام شد، اظهار کرد: فاصله‌ی زیادی این بخش با میانگین رشد و توسعه دارد و یکی از بخش‌هایی بوده که در گذشته خیلی کم به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه در بخش سپیدشت ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در حوزه‌های مختلف وجود دارد، تصریح کرد: این بخش به‌عنوان قطب گردشگری استان شناخته می‌شود و در حوزه کشاورزی و دامپروری نیز شرایط خوبی دارد که باید از آنها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولابی بیان کرد: در این بخش مردم نجیب و بااصالتی زندگی می‌کنند که در دوران دفاع مقدس رشادت‌های زیادی داشته و 350 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی خدمات خوبی در این بخش انجام شده، افزود: در دولت فعلی نیز علی‌رغم مشکلات و تحریم‌های ظالمانه  و ناجوانمردانه خدمات بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف انجام شده اما بازهم جای کار زیادی دارد.

وی اضافه کرد: پروژه‌های مهمی در این بخش برای حوزه‌های مختلف تعریف شده که برخی از آنها نیز شروع بکار کرده و امیدواریم همگی در زمان مناسب مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

طولابی بیان کرد: آنچه که در توان‌مان بوده برای این بخش انجام داده‌ایم و امیدواریم که مردم راضی باشند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم، میلاد زیدی به‌عنوان سرپرست معارفه شد و از زحمات علی‌اکبر جاهد تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری شامگاه شنبه با حضور در بیست و سومین یادواره شهدای شهر آبسرد با اشاره به اینکه در حال ساماندهی اراضی هستیم که زمانی محل کشاورزی بوده اند و اکنون به باغ و ویلا تبدیل شده اند.

فخاری با اشاره به ارتقای آبسرد به بخش گفت: بخش شدن آبسرد در دستور کار است و نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته و ما به این متوسل بودیم که انتخابات برگزار شود و پیگیری‌های لازم را کنیم که با توجه به اینکه حوزه سیاسی دولت نیز درگیر انتخابات است، پیگیری می‌کنیم و به حول و قوه الهی آبسرد تبدیل به بخش خواهد شد تا فرصتی برای رشد و توسعه منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت پذیری هر منطقه باید تابع نظام باشد افزود: تبدیل وضعیت حوزه شهری در دستور کار است که با یک تمهیداتی به شورای عالی شهرسازی ارجاع شده تا بخش‌های بالادستی و محدوده شمالی آبسرد که در حریم شهر آبسرد هست به محدوده شهری اضافه شود تا این قابلیتی که دارد قانونمند کند و تخلفاتی که در حوزه ساخت و ساز وجود دارد و صدور اسناد مالکیت را حل و فصل کند.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به جمعیت پذیری منطقه آبسرد در حوزه زیرساختی نیز باید تقویت شود.

کد خبر 6096645

دیگر خبرها

  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی ساخته شد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟