Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:42:12 GMT

«بهروز غریب‌پور» از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۹۲۱۱

«بهروز غریب‌پور» از بیمارستان مرخص شد

مریم اقبالی بازی‌دهنده‌ پیشکسوت گروه تئاتر عروسکی «آران» که از سال ۸۱ همزمان با تاسیس این گروه در آن فعال است، در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا و در تشریح وضعیت بهروز غریب‌پور، سرپرست این گروه، بیان کرد: آقای غریب پور دیروز از بیمارستان مرخص شد و حالش خیلی بهتر است ولی چون به‌شدت ضعیف شده‌ باید دائماً تحت مراقبت در منزل باشد برای این‌که به حالت قبلش بازگردد؛ چراکه این بیماری به‌شدت تضعیف‌کننده است و نیاز است که فیزیک بدن خودش را بازسازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد حال عمومی بهروز غریب‌پور تاکید کرد: خداراشکر حالش خوب است و همین‌که از بیمارستان مرخص شد نشان می‌دهد که حالش رو به بهبودی است و البته دوران نقاهت این بیماری هم در نوع خودش مهم و ضروری است.

برنده جایزه دستان طلایی گروه آران در ادامه و در پاسخ به فعالیت این روزهای گروه عروسکی آران، گفت: این گروه هم مانند همه گروه‌های دیگر تئاتری این روزها هیچ اجرایی ندارد؛ البته آقای غریب پور پیش‌ازاین که درگیر بیماری شود، مشغول نوشتن و پیش‌تولید و طراحی کار جدید گروه بود ولی قرار نبود اتفاق عملی و اجرایی بیفتد و همه چیز در مرحلۀ پیش تولید بود که این کار هم پس از بیماری وی متوقف شد.

اقبالی در مورد کار تازۀ گروه آران توضیح داد: کار در مورد خواجوی کرمانی و متنی به نام همای و همایون بود.

این کار را استانداری کرمان سفارش داد که می‌خواستند برای خواجوی کرمانی بزرگداشتی داشته باشند که خروجی آن قرار است اپرای عروسکی همای و همایون باشد.

اقبالی در انتها یادآور شد: امیدواریم هرچه زودتر این شرایط تمام شود و همه به سرکارهایشان بازگردند؛ این شرایط کلافه کننده شده است به‌خصوص برای ما که کارمان بسیار به مردم و تماشاچیان وابسته است و در این شرایط بسیاری از هنرمندان خانه‌نشین شده‌اند؛ به‌خصوص هنرمندانی که مخاطبشان مردم در اجرای زنده هستند مانند موسیقی‌دانان که کنسرت‌هایشان کنسل شده یا تئاترها و کار ما که تعطیل شده و شرایط مقداری سخت شده است.

بهروز غریب پور (زاده ۲۸ شهریور ۱۳۲۹، سنندج) نویسنده، کارگردان تئاتر و سینما و استاد نمایش عروسکی ایرانی است که از ۱۳۴۶ تا کنون بیش از ۵۰ نمایش و اپرای عروسکی را طراحی و کارگردانی کرده و بیش از ۲۰ اثر تالیف و ترجمه از خود به یادگار گذاشته است. بنیان گذاری و مدیریت خانه هنرمندان ایران و فرهنگسرای بهمن، از دستاوردهای مهم این هنرمند است و سال‌ها فعالیت در عرصه بین‌المللی تئاتر عروسکی، وی را چهره‌ای شاخص جهانی در این زمینه معرفی کرده است.

در روزهای گذشته خبر درگیری این هنرمند با ویروس کووید ۱۹ منتشر و وی به تشخیص پزشکان چند روزی در بیمارستان بستری شد.

برچسب‌ها بهروز غریب پور هنرمند تئاتر جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک پرفورمنس تئاتر عروسک های ایرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهروز غریب پور هنرمند تئاتر جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک پرفورمنس تئاتر عروسک های ایرانی بهروز غریب پور هنرمند تئاتر جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک پرفورمنس تئاتر عروسک های ایرانی اخبار کنکور بهروز غریب پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.   در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.    همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune 2» خواهد پرداخت.   سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند