Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:38:05 GMT

خیرین کردستانی به یاری مردم نیازمند بشتابند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۹۳۴۰

خیرین کردستانی به یاری مردم نیازمند بشتابند

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور از خیرین استان درخواست داریم به یاری مردم نیازمند بشتابند.

بهمن مرادنیا امروز(۲۸ مهرماه) در مراسم نمادین پویش پازل همدلی با حضور مسئولین استانی که در محل استانداری برگزار شد، از خیرین استان در راستای کمک به نیازمند تقدیر و تشکر کرد و گفت: از تمام خیرین استان کردستان درخواست دارم با توجه به شرایط اقتصادی کشور همچون سنوات گذشته به یاری مردم نیازمند و تحت پوشش بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این پویش را حمایت از خانواده‌های نیازمند کردستانی عنوان کرد و افزود: در جامعه خانواده‌های نیازمندی وجود دارند که باید موردحمایت قرار بگیرند تا فرزندان این خانواده‌ها بتوانند تداوم تحصیل داشته باشند.

استاندار کردستان همچنین از ورزشکاران، رسانه‌ها و صداوسیما درخواست کرد در راستای جلب مشارکت مردمی و چهره‌های شاخص در پویش پازل همدلی بیشتر تلاش کنند.

سید صباح قریشی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان، گفت: درآمد حاصل از این پویش صرف خرید لوازم‌التحریر برای نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش است.

وی افزود: طرح پویش پازل همدلی در راستای کمک به نیازمند تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

قریشی ذکر کرد: هدف از این برنامه تأمین و تکمیل لوزام التحریر موردنیاز دانش آموزان و فرزندان مقیم مراکز نگه‌داری شبانه‌روزی سازمان بهزیستی و خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند است.

وی عنوان کرد: در این طرح ۶۰۰ هزار قطعه پازل در سراسر کشور پیش‌بینی‌شده که سهم کردستان در مرحله اول هفت هزار و ۷۰۰ قطعه است.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان بیان کرد: در مرحله دوم این طرح هشت هزار قطعه سهم استان به ارزش هر قطعه ۱۰ هزار تومان به‌عنوان مشارکت‌های خرد در استان اجرایی می‌شود.

قریشی ذکر کرد: برگزاری این برنامه به‌صورت نمادین جهت اطلاع‌رسانی به خیرین استان است که امیدواریم در این‌یک هفته بتوانیم پازل را در استان تکمیل کنیم.

وی در پایان یادآور شد: شیوه پرداخت کمک‌های مردمی به‌صورت حضوری و مجازی است.

در این برنامه استاندار کردستان ۲۰میلیون تومان از هزینه شخصی خود را به پویش پازل همدلی در استان اختصاص داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی استانی اجتماعی پویش پازل همدلی خیرین استان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور طی روزهای ششم تا دهم اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در پایان پنج روز تلاش نتایج زیر برای استان کردستان بدست آمد:

آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره

کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره

ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره

آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز

ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز

گفتنی است؛ مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسورهای کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

کد خبر 6095516

دیگر خبرها

  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود