Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در راستای ارزیابی نحوه خدمت رسانی و بهره‌مندی هرچه بیشتر از توانمندی و ظرفیت های کامل نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا و تحقق فرمان فرماندهی معظم کل قوا  جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) به ریاست سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابه این گزارش در این جلسه که با حضور تمامی فرماندهان و مسئولان قرارگاه‌های نیروهای مسلح به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، روسای کمیته‌های تخصصی و قرارگاههای تابعه در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع گزارشی از روند فعالیت‌ها و مشارکت فراگیر نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران کرونا ارائه کردند.

در این جلسه سرلشکر باقری با تشکر و قدردانی از خدمات و فعالیت های انجام شده نیروها و سازمان‌های نیروهای مسلح در لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر مشارکت و همکاری حداکثری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های نیروهای مسلح در کنترل ، نظارت ، پیشگیری ،درمان و کمک به بیماران کرونایی بویژه در اختیار گذاشتن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و امکانات نیروهای مسلح در سراسر کشور به ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اتخاذ تدابیر و سیاست‌های پیشگیرانه موثر و تداوم و آن تا حصول نتیجه مطمئن و تقلیل میزان فراگیری این بیماری و لزوم استمرار آگاه سازی و آموزش همگانی مردم در نحوه مراقبت و مقابله با بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد.

همچنین در این جلسه دکتر رئیسی معاون وزیر بهداشت و درمان و دکتر قانعی رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از فرماندهان نیروهای مسلح و کادر درمانی سازمان های تابعه در همکاری با ستاد ملی کرونا آخرین وضعیت فراگیری این بیماری در سطح کشور و اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه و روند درمان مبتلایان و میزان اثربخشی تدابیر و سیاست‌های اتخاذ شده را تشریح کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077557 برچسب‌ها رییس ستاد کل نیروهای مسلح محمد باقری کرونا ویروس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا رییس ستاد کل نیروهای مسلح محمد باقری کرونا ویروس نیروهای مسلح نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، آزمایش بالینی واکسن مذکور توسط صندوق بنیاد NHS بیمارستان های کالج لندن رهبری می شود.

دکتر هدر شاو به پتانسیل این واکسن برای درمان افراد مبتلا به ملانوما نیز اشاره کرده است. واکسن هم اکنون برای بررسی کارآمدی در درمان سرطان های دیگر مانند ریه، مثانه و کلیه تحت آزمایش است. در مرحله قبلی آزمایش واکسن ریسک عود کردن ملانوما در بیماران را کاهش داد.

این واکسن که به طور دقیقmRNA-۴۱۵۷ (V۹۴۰) نام دارد، درمان نئو آنتی ژن است که سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند تا نوع خاصی از سرطان را در بدن بیمار دنبال کند. هنگامیکه این واکسن با یک داروی ایمونو تراپی به نام پمبرولیزوماب (کیترودا) ترکیب می شود، خطر مرگ و میر ناشی از سرطان پوست را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد.

شاو در این باره می گوید: این روش یک درمان شخصی سازی شده و از بسیاری جهات بسیار هوشمندتر از واکسن است.

او در ادامه افزود: هدف اصلی این تحقیقات درمان دائمی بیماران مبتلا به سرطان است.

یکی از نخستین افرادی که این واکسن را دریافت می کند استیویانگ ۵۲ ساله از انگلیس است. او در این باره می گوید: این بهترین شانس من برای متوقف کردن مسیر سرطان است.

به گفته شاو به نظر می رسد درمان مذکور عوارض جانبی قابل تحملی مانند خستگی و درد در بازو دارد.

۲ سال قبل مرحله دوم آزمایش این واکسن نتایج نویدبخشی را نشان داد. در آن مرحله بیماران یک میلی گرم واکسن ام آر ان ای را به مدت ۳ هفته دریافت کردند. آنها همچنین هر ۳ هفته یکبار به مدت یک سال ۲۰۰ میلی گرم کیترودا مصرف کردند.

کد خبر 6089678 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟