Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: پس از انتشار گزارش وزارت کشور درباره عملکرد استانداری‌ها و قرار گرفتن استانداری خوزستان در رتبه آخر، مجمع نمایندگان خوزستان در اولین روز کاری هفته پرداختن به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: به رغم اینکه این رتبه‌بندی‌ها دربرگیرنده همه حوزه‌های عملکردی نیست اما نمایندگان خوزستان اتفاق‌نظر داشتند که پایین بودن امتیاز شاخص‌های عمومی و تخصصی شایسته استان نیست؛ بر همین اساس مقرر شد از استاندار دعوت شود تا در جلسه آتی مجمع در مجلس، شرایط عملکردی مدیران و وضعیت شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف استان را برای نمایندگان تشریح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان گفت: در جلسه ویدئوکنفرانس با رئیس‌جمهور در هفته گذشته وزرای جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در حضور استاندار خوزستان گزارشی از وضعیت پروژه‌ها در مناطق سیل‌زده استان ارائه دادند که برای نمایندگان خوزستان با ابهامات زیادی همراه بود و به همین علت استاندار در جلسه با مجمع نمایندگان درباره این ادعای وزرای دولت هم توضیح خواهد داد.

کد خبر 5051533

منبع: مهر

کلیدواژه: سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس استانداری خوزستان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران