Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر کاوسی‌امید پیش از ظهر دوشنبه در صحن شورای شهر همدان با تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: توجه به تربیت بدنی امر بسیار مهمی است چرا که با داشتن بدن سالم می‌توان روح و روان سالمی را پرورش داد.

کاوسی‌امید اضافه کرد: مدیریت شهری باید در بحث ورزش شهروندی برنامه‌های مناسبی را تدوین کرده و زمینه و بستر تندرستی شهروندان را آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود چهره‌ها و مفاخر ادبی معاصر در شهر همدان اظهار کرد: آیا با وجود مفاخر و مشاهیر برجسته کشور در همدان مقبره شعرا در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین وجود دارد.

اکبر کاوسی امید با تاکید بر اینکه باید ادبیات معاصر همدان که به عنوان هویت این کهن شهر محسوب می‌شود در کل کشور معرفی کنیم؛ افزود: امروزه متأسفانه از این مفاخر و چهره‌های شاخص همدان به ویژه شاعران برجسته معاصر هیچ جایگاه و مقبره‌ای دیده نمی‌شود.

وی یادآورشد: به عنوان نمونه همدان دارای ۱۰ شاعر برجسته معاصر است که نه تنها شناخته شده نیستند بلکه مقبره مخصوصی که معرف آنها باشد نیز وجود ندارد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم شهرداری با همکاری ادارات کل اوقاف و فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز اداره کل میراث فرهنگی توجه جدی به مفاخر و مشاهیر معاصر همدان داشته باشد.

کد خبر 5051569

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان شهرداری همدان مفاخر اسلامی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک حسن آبادی از برق گرفتگی

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دقایقی پیش بر اثر بارندگی‌های شدید در اثر سقوط تیر برق ناشی از بارندگی‌های شدید، پسر ۱۰ ساله اهل روستای حسن آباد شهرستان خوسف دچار برق گرفتگی شد.

او افزود: با تلاش پایگاه هلال احمر ماژان خوسف این کودک نجات یافت.

کاوسی اظهار کرد: این کودک با توجه به سیلابی بودن مسیر با یک دستگاه تراکتور به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نجات کودک حسن آبادی از برق گرفتگی
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • رسالت معلمی دفاع از حق است
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو