Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان و با استفاده از ظرفیت شبکه حمل و نقل ریلی کشور، هر هفته ۴۰۰ دستگاه خودروی تولیدی ایران‌خودرو کرمانشاه به مقصد تهران بارگیری و حمل می‌شود و افزایش این تعداد نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایکوپرس_ آمار تولید ایران‌خودرو کرمانشاه از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه حکایت از رشد ۷۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس تحویل خودرو به مشتریان نیز افزایش قابل توجهی یافته است.
این سایت تولیدی در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان، تحقق اهداف و تسریع در اجرای تعهدات به مشتریان، از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه بهره گرفته و در همین راستا با توجه به ظرفیت ریلی ایجاد شده در استان و هماهنگی های به‌عمل آمده از ظرفیت موجود در این بخش نیز حداکثر بهره را خواهد برد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت مترو تهران اعلام کرد: پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوزهای تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می گیرد.

این مسیر ریلی –تونلی از آن جهت اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می شود.

کد خبر 6093954

دیگر خبرها

  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت