Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز با دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در محل استانداری دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه با تشکر از استاندارهرمزگان در پیگیری مسائل ومشکلات این شهرستان، اظهار کرد: حل برخی مشکلات و معضلات، ورود و اقدام انقلابی ودرایت مجموعه استانداری را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات ومعضلات محلات حاشیه‌ای در بندرلنگه و بندرکنگ، افزود: در این محلات با مشکلاتی از جمله فاقد سند بودن برخی منازل و همچنین به تبع آن عدم‌ واگذاری اشتراک آب وبرق، خاکی بدون کوچه ها، نبود امکانات تفریحی و ورزشی و...  مواجه‌ایم که جا دارد فکری اساسی و زیربنایی برای این محلات کمتر توسعه یافته بشود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به تراکم کارخانجات در غرب شهر بندرعباس، اضافه کرد: متاسفانه شهرستان بندرلنگه ازاین صنایع و کارخانجات محروم مانده است وباید مشوقاتی را برای جذب سرمایه‌گذاران جهت استقرار این صنایع باهدف اشتغال ورونق تولید در نظر بگیریم.

اسماعیل‌نیا با بیان اینکه پتانسل‌های خوب وبعضا کم‌نظیر در شهرستان بندرلنگه وجود دارد، بیان داشت: عدم وجود زیر ساخت‌های مناسب در این شهرستان علت عمده مشکلات متعدد است.

وی خواستارتسریع در روند تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان بندرلنگه از جمله پل آبنمای کنخ و چارک، جاده پارسیان به بندرلنگه، کمربندی و جایگاه جدید پخش فراورده‌های نفتی شهر بندرلنگه شد.

این استاد حوزه ودانشگاه یادآور شد: مردم بندرلنگه با توجه به نزدیکی این بندر به پالایشگاه‌های نفت و گازاز نبود گازشهری، جایگاه سوخت سی‌ان‌جی وهمچنین نبود مرکز معاینه فنی خودرو گلایه دارند.

در ادامه فریدون همتی استاندارهرمزگان با بیان اینکه پیگیری امورات بندرلنگه توسط امام جمعه این شهرستان نشان از علاقه‌مندی ودلسوزی ایشان دارد، گفت: ما هم برای پیگیری و برطرف نمودن مشکلات این شهرستان تلاش و پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: برای اتمام کریدور شرق به غرب که قسمتی از آن در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان واقع شده اصرار دارم و با پیگیری‌هایی که انجام شده و تزریق بودجه، این پروژه جان تازه‌ای خواهد گرفت و تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

استاندار هرمزگان از سرعت بخشی به پل آبنمای بندرچارک و روستای کنخ و تامین بودجه این پروژه نیز خبر داد و گفت: گاز رسانی به بندرلنگه از برنامه‌های امسال ماست و با پیگیرهای که ازطرف شرکت گاز و برگزاری مناقصه صورت گرفت، ان‌شاء‌الله گاز شهری تا 6ماه آینده به شهرستان بندرلنگه خواهد رسید و به‌زودی نیز لوله‌گذاری در سطح این بندر نیز آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد شهر جدید آفتاب در بخش شیبکوه با 3 الی 4 هزارنفرجمعیت و همچنین سایت بزرگ پرورش میگو در مهرگان با ایجاد 10 هزار اشتغال از دیگر برنامه‌های ما برای رونق هر چه بهتر شهرستان بندرلنگه است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ که صورت گرفت پروژه‌های جدید جایگاه پخش فراروردهای نفتی در شهر بندرلنگه و اسکله گشه به‌زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/88028

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار هرمزگان امام جمعه بندرلنگه گازرسانی آبنما شهرستان بندرلنگه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مرتضی نصوحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در هشتمین نشست شهراندیشان با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» اظهار کرد: هشتمین نشست شهراندیشی با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» برگزار می‌شود، درباره این موضوع پروژه‌ای انجام شد که ارائه می‌شود.

وی افزود: پیگیری باشگاه شهر اندیشان را در دست انجام داریم تا در مجموعه شهرداری و در واقع در شهر نهادینه شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

کد خبر 749810

دیگر خبرها

  • ما میراث‌دار فرهنگی اصیل و غنی هستیم/ وظیفه داریم یگانه بودن جایگاه شیراز را پاس بداریم
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان