Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترجمه بدون دقت مطلبی از منابع معتبر عراقی باعث شد شائبه ای به‌وجود آید که شهر کربلا کاملاً از بیماری کرونا مصون شده است. با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر و کاملتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ چندی پیش یک کاربر فضای مجازی در اینستاگرام از اعلام وضعیت سفید در شهر کربلا و خالی‌شدن بیمارستان کرونایی‌ها در این شهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاربر عرب‌زبان با بازنشر تصویری از شبکه ماهواره‌ای «الغدیر»، خبر خالی شدن مرکز پزشکی شهرک  «سیدالاوصیا» در کربلا را از بیماران مبتلا به کرونا منتشر کرد.

ذکر عبارت «کربلاء المقدسة» در خبر مذکور و ترجمه بدون دقت مطلب از منابع معتبر عراقی باعث شد این شائبه به‌وجود آید که شهر کربلا از کرونا سفید شده است.

با بررسی بیانیه رسمی منتشرشده در این زمینه از سوی مرکز بهداشت کربلا متوجه می‌شویم که موارد ابتلا به کرونا با وجود کاهش در روزهای اخیر، همچنان وجود دارد و این شهر به‌طور کامل از موارد ابتلا به کووید-۱۹ مصون نشده است.

اداره بهداشت کربلا روز یکشنبه در بیانیه‌ای که شبکه  «المعلومه» منتشر کرد، از بسته شدن سه مرکز قرنطینه پزشکی به‌دنبال کاهش تعداد موارد ابتلا خبر داد.

سخنگوی این مرکز گفت: شهرک زائرپذیر سیدالاوصیا، مرکز پزشکی آن و تمام مراکز بهداشتی شهرک پزشکی امام حسین(ع) اکنون از موارد ابتلا به کرونا خالی هستند و چون پذیرش ندارند، بسته‌اند.

در بیمارستان «شهید ابومهدی المهندس» تعداد کمی موارد ابتلا به کرونا وجود دارد و در حالی که روزانه شاهد ده‌ها پذیرش بود، این میزان کاهش یافته است.

تاکنون در کربلا به‌طور کلی ۸۳ درصد مبتلایان بهبود یافته‌اند، ولی موارد ابتلا همچنان وجود دارد.

شهرک سیدالاوصیا شهرکی است که در بیشتر روزهای سال پذیرای زائران کربلای معلی و عتبات حسینی است، ولی از زمان شیوع کرونا در این استان، بخشی از خدمات‌رسانی شهرک به مبتلایان به کرونا اختصاص یافته بود.

این شهرک اعلام کرد با کاهش موارد ابتلا به کرونا، خدمات رسانی به زائران حسینی مانند سابق ادامه خواهد یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا در عراق کرونا در جهان کرونا در کربلا موارد ابتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا

سرپرست بانک سینا در نخستین بازدید از واحدهای ستادی بانک سینا، از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرد و در جریان دغدغه‌ها و موضوعات مطروحه مشتریان بانک قرار گرفت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.

وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواسته‌های مشتری، نقش تعیین‌‎کننده‌ای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.

ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانه‌روز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان می‌دانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامه‌ها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، ‌به‌روز کنند تا به تمامی پرسش‌های مشتریان به‌طور کامل پاسخ داده شود.

سرپرست بانک سینا افزود: داده‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک می‌تواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروه‌های مشتریان، مؤثر واقع شود.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تمام‌وقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.

گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم شفت
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان