Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزالدین بهادر، پدربزرگ ۷۴ ساله مصری، از سوی کتاب رکورد‌های جهانی گینس به عنوان مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای دنیای فوتبال شناخته شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این مرد ۷۴ ساله پیش از این علاقه خود به شکستن رکورد را اعلام کرده بود، اما تلاشش به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد چرا که فوتبال داخلی در مصر نیز با وقفه مواجه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تاریخ ۶ اکتبر (۵ مهر) برای تیم محلی شش اکتبر در برابر باشگاه دسته سومی الایت به میدان رفت و موفق شد رسما به عنوان مسن‌ترین فوتبالیست دنیا نامش را در کتاب رکورد‌های جهانی گینس به ثبت برساند. او برای انجام این کار باید در دو بازی حرفه‌ای حضور پیدا می‌کرد تا به این افتخار برسد و در واقع می‌توانست در فروردین ماه این کار را انجام دهد، اما شیوع کرونا باعث شد که او موفق به انجام این کار در آن بازه زمانی نشود.

این بازیکن در جریان شکست ۲ - ۳ در این دیدار یک پنالتی نیز از دست داد، اما عملکردش از سوی خانواده و نوه‌هایش با استقبال بسیاری همراه شد. بهادر پس از شکستن این رکورد که در دست یک مرد ۷۳ ساله اهل سرزمین‌های اشغالی فلسطین بود به خبرنگاران گفت: " رویایم این است که یک بار دیگر نیز رکورد خودم را بشکنم و دلیل فقط این است که رقابت را کمی سخت‌تر کنم. "

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا فلسطین گینس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ادامه آزادسازی میدان جلوخان در سال‌جاری با تسریع در مراحل انجام عملیات تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روح‌الله ابوطالبی در حاشیه بازدید شهردار اصفهان به همراه معاونان از پروژه‌های منطقه ۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از مشکلات پاساژ کمرزرین واقع در محدوده میدان امام علی (ع) دسترسی نداشتن آن به علت اختلاف سطح این مجموعه با سطح جلوخان مسجد جامع و میدان امام علی (ع) طی سال‌های گذشته و انجام عملیات عمرانی بوده است که درصدد هستیم در سال جدید تکمیل شود.

وی افزود: با انتقال کامل طلافروشان به مجموعه تجاری کمرزرین عملیات تخریب چهار پاساژ طلا از جمله المهدی (عج)، سینایی، الغدیر و الزهرا (س) انجام و عرصه جلوخان مسجد جامع تکمیل خواهد شد تا بر اساس پیش‌بینی انجام شده ۱۴۰۴ به بهره‌برداری کامل برسد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با آزادسازی پاساژهای فوق محور گردشگری و اقتصادی مسجد جامع اصفهان بیشتر جلوه‌گری می‌کند.

وی تاکید کرد: در صدد هستیم گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) ناشی از توافق‌نکردن صاحبان مشاغل منطقه زودتر باز شود.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: با توافق سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با توجه به مکشوفات انجام شده، امیدواریم به‌زودی عملیات کاوش در گذر کمر زرین به پایان برسد و این معبر با حفظ نشانه‌های آن مجدد بازگشایی شود.

وی گفت: میدان امام علی (ع) روزگاری قلب تپنده اقتصاد شهر و مرکز تعاملات فرهنگی و تجاری بوده است و تلاش می‌کنیم با اقدامات عمرانی و فرهنگی این رونق را به این منطقه بازگردانیم.

کد خبر 750661

دیگر خبرها

  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟