Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:01:32 GMT

مراحل اخذ کالا کارت دانشجویان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۰۴۶۰

مراحل اخذ کالا کارت دانشجویان اعلام شد

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از اعلام مراحل اخذ کالا کارت دانشجویان خبر داد و گفت: کلیه دانشجویان برای اخذ کالا کارت دانشجویی و خرید تجهیزات آموزشی مورد نیاز خود باید ضمن مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور و طی مراحل ذیل نسبت به دریافت کالا کارت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- مراجعه متقاضی به سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران به آدرس qmb.ir برای آگاهی از قیمت کالا‌های مورد نیاز، شرایط پرداخت فروشگاه (پذیرنده)، میزان اقساط و سپس حضور در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ارائه درخواست و دریافت کالا کارت.

۲- دانشجویان توجه داشته باشند هر کدام از اقساط ۶، ۹ و ۱۲ ماهه را که مدنظر دارند، انتخاب نوع قسط بندی از سوی فروشگاه (پذیرنده) نیز باید همسان باشد. مثلا انتخاب اقساط ۶ ماهه توسط دانشجو، باید پذیرنده نیز نوع پرداختی را ۶ ماهه اعلام کرده باشد.

۳- سقف مجموع تسهیلات کالاکارت و وام شهریه دانشجویی از بانک قرض الحسنه مهر ایران ۲۰۰ میلیون ریال است اما با هر بار تسویه دانشجو می‌تواند مجدد درخواست دهد.

۴- دانشجو موظف است کارت دانشجویی معتبر و یا گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه پیام نور را برای اخذ کالا کارت به بانک مهر ارائه کند.

۵- معرفی ضامن معتبر از سوی دانشجو (کارمند و یا کاسب معتبر) و ارزیابی ضامن و شرایط دانشجو بر عهده شعب بانک مهر است.

۶- دانشجو هر زمانی که کالا کارت را دریافت کند، موعد پرداخت قسط از یک ماه آینده در همان روز خواهد بود و منوط به خرید کالا نیست. یعنی حتی اگر دانشجو هنوز اقدام به خرید کالا نکرده باشد، اما وام کالا کارت را دریافت کرده باشد، باید از یک ماه بعد نسبت به پرداخت اقساط اقدام کند.

۷- اقساط توسط بانک مهر مشخص می‌شود و دانشجو موظف است پس از دریافت کالا کارت به بانک مراجعه و لیست اقساط را دریافت کند.

۸- قیمت کالای خریداری شده با نرخ روز محاسبه می‌شود، اما پس از خرید در صورت افزایش قیمت کالا، دیگری تغییری در تعداد یا میزان اقساط رخ نخواهد داد.

۹- با رایزنی انجام شده، امکان خرید کالای خانگی غیر از موبایل هوشمند و تبلت نیز برای دانشجویان ایجاد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام نور دانشگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران اخذ کالا کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

در ادامه خیزش دانشگاههای آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، صدها دانشجو در ایالت‌های مختلف به دست نیروهای پلیس دستگیر شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشگاههای آمریکا همچنان صحنه اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است؛ صحنه‌هایی که یادآور جنبش دانشجویی در مخالفت با جنگ ویتنام در دهه هفتاد قرن بیستم است.

شبکه ان بی سی نیوز از جمعیت گسترده معترض در دانشگاه تگزاس در آستین یک روز پس از بازداشت دانشجویان خبر داد.

شبکه سی ان ان نیز خبر داد که پلیس آمریکا حدود 100 دانشجو را در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و دهها تن دیگر را در دانشگاه تگزاس در آستین بازداشت کرده است. در دانشگاه اموری در ایالت جورجیا نیز دو استاد دانشگاه بازداشت شدند.

استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزهنگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی

همزمان دانشجویان دانشگاه پنسیلوانیا در حمایت از مردم غزه در محیط دانشگاه اقدام به برپایی چادر و تحصن کردند. نشریه دانشجویی «دیلی پنسیلوانیا» نوشت که دانشجویان تحصن کننده خواستار خروج سرمایه‌گذاری‌های این دانشگاه از فلسطین اشغالی هستند.

در این میان دادستان ایالت جورجیا دانشجویان را همچون دیگر مقامات آمریکایی به «یهودستیزی» متهم کرد و مدعی شد: «هیچ کس از نظر قانونی حق تعطیلی دانشگاهها از طریق چادر زدن و تحصن و تهدیدات ضد یهودی را ندارد».

او با حمایت از سرکوب دانشجویان و بازداشت آن‌ها افزود: «با افتخار در کنار هر دانشگاهی که اقدامات لازم برای حفظ امنیت دانشجویان ایالت را انجام می‌دهد، خواهیم ایستاد».

«گرگ ابت» فرمانده تگزاس نیز روز گذشته گفته بود که باید تمامی دانشجویان ضد اسرائیلی بازداشت شوند. او نیز اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

اما در مقابل برخی قانون‌گذاران ایالتی در جورجیا در خصوص سرکوب خشن دانشجویان در محوطه دانشگاه «اموری» ابراز نگرانی کردند. به گفته آن‌ها مقامات ایالت جورجیا با اعتراضات به مثابه «اغتشاشات» یا حتی «تروریسم» برخورد می‌کنند.

اتحادیه «آزادی‌های مدنی آمریکا» در ایالت جورجیا نیز در بیانیه‌ای گفت: «آتلانتا همواره مکانی برای آزادی اعتراضات بود، اما اکنون شاهد سرکوب بر خلاف قانون اساسی هستیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم