Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم استقلال گفت: شیخ دیاباته پس از پرداخت بدهی‌اش به استقلال برمی‌گردد و مخالف جدایی قایدی هستم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمود فکری پیش از دیدار دوستانه تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: سیاست اولیه خودم و باشگاه این است که ابتدا بتوانیم تمدید قرارداد با بازیکنان گذشته داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز یک بازیکن دیگر می‌توانیم جذب کنیم، ولی خیلی مهم نیست و می‌توانیم به فکر تمدید قراردادها باشیم. مشکلات بازیکنان باید حل شود تا بازیکنان قراردادشان را تمدید کنند.

وی ادامه داد: پنجره نقل ‌و انتقالاتی ما بسته است و احتمالاً تمرکز باشگاه روی این است که بدهی داده شود تا پنجره باز شود. ملی‌پوشان ما بعد از بازی‌های آسیایی به اردوی تیم ملی رفتند و هیچ استراحتی نداشتند. با توجه به طولانی شدن فصل گذشته نیاز بود پیش از آغاز فصل جدید مدتی استراحت کنند ولی این اتفاق برای آنها خیلی رخ نداده است.

سرمربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان ملی‌پوش کم‌کم در حال اضافه شدن  به تیم هستند اما از نظر علمی بازیکن بعد از 15 ماه فصل ورزشی که داشته باید حداقل دو هفته کامل استراحت کند. با این حال فعلاً عارف غلامی و رشید مظاهری به اردو اضافه شده‌اند و ان‌شاءالله بقیه هم بعد از استراحت کامل به تیم برگردند.

وی در خصوص آخرین شرایط مهدی قایدی و شیخ دیاباته بیان کرد: قایدی فعلاً در استراحت است. اگر بحث جدایی او وجود داشته باشد به نظر من و باشگاه برمی‌گردد ولی من در حال حاضر موافقتی با جدایی او نداشته‌ام. شیخ دیاباته هم به صورت مجازی با باشگاه در ارتباط است و فکر می‌کنم بعد از اینکه بدهی باشگاه به او پرداخت شود، به تیم برمی‌گردد.

وی در واکنش به توقع هواداران استقلال و مشکلات حفظ بازیکنان کلیدی تصریح کرد: تعدادی بازیکن داریم و اگر به آنها بی‌اهمیت باشیم به این افراد برمی‌خورد. همه بازیکنان ما شخصیت بازیکن استقلال را دارند و اگر بخواهم به بازیکنان فعلی بی‌احترامی کنم، این افراد را از دست می‌دهم، برای همین تمرکزم را روی داشته‌هایم می‌گذارم.

وی اضافه کرد: قرار نیست خواسته‌هایم را فقط از طریق رسانه‌ای اعلام کنم. هواداران توقعی دارند که باید منتقل کنند ولی من نباید درخواست‌هایم را رسانه‌ای کنم. مدتی است که با مدیریت باشگاه در تماس هستم و به دنبال این هستیم که همه بازیکن زودتر به تیم اضافه شوند. از طرف دیگر حق نداریم بازیکنانی که الان در تمرین هستند را خرد کنیم. باید به همه آنها بها بدهیم تا با گذشت زمان تیممان تکمیل شود و به جلو برویم.

فکری در خصوص آخرین وضعیت علی کریمی گفت: همه صحبت‌هایی که تا به این لحظه داشته‌ام به علی کریمی هم مربوط است!

وی در مورد اضافه شدن امید نمازی به کادر فنی استقلال عنوان کرد: آقای نمازی به من پیشنهاد شد و با او نیز صحبت کردم. امیدعلی دفتری هم پیشنهاد شده و با توجه به اینکه او در ایران حضور داشت بود با او قرار گذاشتیم و کار عملی او را هم دیدیم و احساس کردم می‌تواند به تیم کمک کند. نمازی مربی توانمندی است و جزو گزینه‌های ما بود ولی حضورش در استقلال منتفی شد.

ادامه دارد...

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال محمود فکری امید نمازی شیخ دیاباته مهدی قایدی شیخ دیاباته برمی گردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی

دریافت 22 MB کد خبر 6087342

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی