Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی پیش از ظهر امروز در جمع پرسنل نیروی انتظامی استان که به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی انجام شده، با بیان این‌که نقش پلیس در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور اجتناب ناپذیر است، اظهار کرد: امنیت پایدار در حوزه‌های مختلف کشور مستلزم همکاری مستمر آحاد مردم با نیروی انتظامی در عرصه‌های گوناگون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توطئه شوم استکبار جهانی علیه امنیت داخلی کشور، افزود: بصیرت افزایی یکی از ضرورت‌های اجرایی برای پاسداری از ارزش‌های دینی و اسلامی انقلاب است.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که توسعه کشور مستلزم روحیه جهادی و همت بلند است، گفت: متأسفانه عملکرد فعلی نظام آموزشی نتوانسته آن طور که باید نسبت به پویا سازی افراد جامعه برای ایجاد زمینه توسعه همه جانبه کشور ادای دین کند.

ناصری‌یزدی سیستم وارداتی نظام آموزشی کشور را نیازمند بازنگری و بازسازی دانست و بیان کرد: افزایش قدرت تفکر و تلاش برای ایجاد خلاقیت از جمله راهکارهای ضروری برای توسعه صنعتی و اقتصادی کشور است که باید در اولویت اجرایی آموزش و پرورش قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ارائه راهکارهای خلاقانه را اصلی‌ترین نیاز امروز کشور عنوان و تصریح کرد: افزایش بی رویه قیمت اقلام مختلف ناشی از نبود راهکار مدیریتی و ایده‌های خلاقانه در این حوزه است.

وی با بیان این‌که چشم امید داشتن به دیگران برای حل مشکلات اقتصادی کشور خطایی بزرگ است و متأسفانه هنوز برخی از مسئولان به این آفت گرفتار هستند، گفت: مدیریت جهادی و تفکر انقلابی تنها راه برون رفت از چالش‌های موجود است.

امام جمعه یزد تبیعت از ولایت فقیه و ملاک قرار دادن ارزش‌های انقلاب اسلامی را موثرترین راهکار برای مقابله باتبلیغات دروغین دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و بیان کرد: سستی رای از دیگر آفت های مدیریت کشور است که متأسفانه برخی از مسئولان دچار آن شدند و نمی‌توانند با قاطعیت در مورد امور محوله تصمیم بگیرند.

ناصری یزدی در پایان تأکید کرد: مقابله با گرانی‌ها و ساماندهی مشکلات اقتصادی کشور در گرو تصمیم جدی مسئولان و اقدام به موقع آنهاست.

انتهای پیام/ر

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد مدیریت امام جمعه نیروی انتظامی محمدرضا ناصری یزدی اقتصادی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • نماز جمعه سنندج
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد