Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان به مناسبت هفته ناجا در رشت، اظهار داشت: تلاش‌های مجاهدانه فرماندهان و کادر نیروی انتظامی در راستای حفظ نظم و امنیت ستودنی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند افزود: امروز ناجا با اقتدار در برابر ناامنی‌هایی مانند مبارزه با قاچاقچیان، کشفیات سلاح ایستاده و اجازه کوچک‌ترین خطایی به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جایگاه نیروی انتظامی، گفت: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند اقتدار و مهربانی پلیس دو عامل هستند که یکدیگر را تکمیل کرده و در موفقیت این نیرو نقش به سزایی دارد.

سردار عبدالله‌پور نیروی انتظامی را نیرویی هوشمند و افتخارآفرین توصیف کرد و عنوان داشت: نیروی انتظامی در مقابله با قانون ستیزان، هنجار شکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه در فضای حقیقی و مجازی جایگاهی محوری دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا خاطرنشان کرد: هم‌افزایی روزافزون میان ناجا و بسیج زمینه‌ساز هرچه بیشتر خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت خواهد شد.

تأمین امنیت یک وظیفه ملی است

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این دیدار رعایت حقوق شهروندی را دستور کار جدی این نیرو دانست و اظهار داشت: سپاه و ناجا دو بازوی مستحکم برای برقراری نظم، آرامش و امنیت هستند.

سردار عزیزالله ملکی بر تعامل نیروی انتظامی با مردم و سایر نهادهای تأمین امنیت تاکید و افزود: ایجاد و تأمین امنیت یک وظیفه ملی است که نیاز به عزم همگانی دارد و از همه مردم می‌خواهیم در این زمینه با نیروی انتظامی بیش از گذشته همکاری داشته باشند.

کد خبر 5051779

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد عبدالله پور عزیزالله ملکی سپاه قدس گیلان نیروی انتظامی گیلان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری نیروی انتظامی تأمین امنیت نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان کردستان بعدازظهر پنج شنبه در جمع فعالان سیاسی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه طبق قانون، خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری است.

سردار آزادی در ادامه با قدر دانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر مأموریت با پلیس همراهی، مشارکت کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

کد خبر 6095181

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها