Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با ارسال جوابیه ای درباره خبر هفته گذشته اوژانس مبنی بر حادثه انفجار کپسول CNG خودرو در اسلامشهر، اعلام کرد که کپسول منفجر شده LPG" بود.

به گزارش ایسنا، در این جوابیه آمده است: «بلافاصله بعد از اطلاع این شرکت از خبر حادثه ، کارشناسان واحد بازرسی فنی مدیریت طرح CNG به محل حادثه مراجعه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مشاهدات اولیه به وضوح مشخص شد مخزن مورد اشاره "مخزن LPG" بوده است و نه CNG.  شایان ذکر است مخازن CNG از نوع مخازن بدون درز هستند که از استانداردهای ملی و بین المللی برخوردارند و در صورت حفظ استانداردهای لازم و عدم دستکاری در مقابل فشار، پرتاب از ارتفاع و آتش سوزی کاملا مقاوم هستند و ضریب ایمنی آنها به مراتب از باک بنزین خودرو بالاتر و ایمن‌تر است.»

به گزارش ایسنا، سخنگوی سازمان اورژانس در ۲۲  مهر ماه در گزارشی از حادثه انفجار کپسول CNG یک خودرو در پارکینگ منزلی در اسلامشهر و مصدومیت شدید چهار تن خبر داده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار کپسول گاز اورژانس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد