Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@07:33:54 GMT

شمال خلیج فارس غبارآلود می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۱۵۱۷

شمال خلیج فارس غبارآلود می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره کل هواشناسی بوشهر اعلام کرد: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته در اغلب نقاط استان شرایط جوی پایدار و آرامی برقرار خواهد بود.

همچنین در برخی از ساعات امروز و فردا سرعت وزش باد‌های شمالی در قسمت‌های مرکزی و همچنین قسمت‌های غربی خلیج فارس، به طور نسبی بیشتر می‌شود که در پی ارتفاع موج در سواحل مرکزی و جنوبی استان تا حدودی افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فردا (سه‌شنبه) تا پنجشنبه نیز به سبب وزش باد به نسبت شدید شمالی در بخش‌های شرقی و جنوبی کشور عراق، و خیزش گرد و خاک، احتمال ورود گرد و غبار به قسمت‌های شمالی خلیج فارس و کاهش موقت دید افقی روی دریا دور وجود دارد.

بر این اساس آسمان استان بوشهر تا پیش از ظهر فردا، بیشتر صاف گاهی همراه با غبار محلی، در طول روز وزش ملایم باد و هنگام صبح در برخی نقاط احتمال مه رقیق پیش‌بینی شده است.

جهت وزش باد هم بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت، در سواحل مرکزی و جنوبی استان ۱۰ تا ۳۴ و دور از ساحل گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

ارتفاع موج نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر، در ساعاتی از بعدازظهر در سواحل مرکزی و جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و فراساحل جنوبی گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۰۷ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۹:۵۵، جزر دوم دریا ساعت ۱۵:۰۸ و مد دوم ساعت ۲۱:۳۲ است.

در شبانه روز گذشته، ایستگاه بهرگان با ۱۵ درجه سلسیوس کم‌ترین دما را داشته است و برازجان و خورموج با ۳۸ درجه گرم‌ترین شهر‌ها بوده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردوغبار آب و هوا پیش بینی وضع هوا وضعیت جوی و دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران

دریافت 7 MB کد خبر 6095678

دیگر خبرها

  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد