Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@21:12:34 GMT

محرومیت بشار در صورت جدایی یک‌طرفه از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۱۷۱۱

محرومیت بشار در صورت جدایی یک‌طرفه از پرسپولیس

قرارداد بشار رسن به گونه‌ای نوشته شده که با وجود داشتن بند جدایی ۲۵۰ هزاردلاری فقط در نقل و انتقالات زمستانی به او اجازه جدایی می‌دهد.

به گزارش مشرق، بالاخره تکلیف بشار رسن و پرسپولیس چه می‌شود؟ پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و شکست تیم النصر عربستان، بشار رسن در قطر ماند و همراه تیمش به ایران بازنگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین گیرودار گفته شد او ۱۲۰ هزاردلار از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و در صورت عدم پرداخت آن قادر است از این تیم جدا شود. در حالی که هواداران پرسپولیس نگران جدایی بشار رسن به‌واسطه عدم پرداخت به‌موقع مطالباتش بودند، این بار انجام تعهدات و پرداخت ۱۲۰ هزاردلار شرایط را برای جدایی این هافبک محبوب سرخ‌ها شکل داده است. بشار که در این فصل با دو بار گلزنی در دربی و در ادامه نمایشی درخشان در لیگ قهرمانان آسیا به محبوبیتی فوق‌العاده نزد هواداران دست یافته بود، در پایان لیگ قهرمانان و صعود این تیم به فینال آسیا به دنبال جدایی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی است. این در حالی است که این بار با پرداخت مطالبات، به نظر می‌رسید او شرایط فسخ یک‌طرفه را از دست داده، از تمایل شخصی خود برای این جدایی خبر می‌دهد. موضوعی که روزهای گذشته به شکل رسمی مطرح شد و بعد از مخالفت جدی یحیی گل‌محمدی و در ادامه باشگاه، این بار او در گفت‌وگویی مستقیم و بدون واسطه با هواداران مطرح کرده است. 

بشار رسن در این گفت‌وگوی مستقیم که در صفحه شخصی‌ و با خطاب قرار دادن هواداران داشت، با ذکر این موضوع که استوری فارسی نوشته شده از سوی این بازیکن بوده؛ این‌بار به زبان فارسی صحبت کرد تا نشان دهد این خواسته قلبی و نهایی خودش است! حالا خیلی‌ها نگران سفر بی‌بازگشت بشار رسن به عراق هستند. سفری که مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس از آن خبر داد و اعلام کرد «این بازیکن چند روزی برای شرکت در مراسم سالگرد مادرش به عراق سفر می‌کند و...»

این خبر بار دیگر طرفداران پرسپولیس را نگران کرد که نکند بشار رسن نیز همچون آنتونی استوکس دیگر به ایران بازنگردد اما موضوع این دو بازیکن متفاوت است. قرارداد بشار رسن به گونه‌ای نوشته شده که با وجود داشتن بند جدایی ۲۵۰ هزاردلاری فقط در نقل و انتقالات زمستانی به او اجازه جدایی می‌دهد. به عبارت بهتر او تا پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ بیستم قادر به جدایی نیست و بالاجبار باید در پرسپولیس توپ بزند. درخواست ویدئویی بشار رسن از هواداران پرسپولیس برای کمک به جدایی هم به دلیل این قرارداد محکم است. بنابراین چنانچه این هافبک عراقی بخواهد از پرسپولیس جدا شود باید رضایت این باشگاه را جلب کند. به گفته کارشناسان حقوقی چنانچه بشار رسن بخواهد به این قرارداد بی‌اعتنا بوده و پس از سفر به کشورش به ایران برنگردد با محرومیتی ۴ تا ۶ ماهه روبه‌رو خواهد شد. همچنین دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه القطر نیز بسته خواهد شد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ بشار رسن پرسپولیس قطر بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!

به گزارش ورزش‌سه، چند وقت پیش بود که یحیی گل محمدی در گفتگویی در استودیوی آنتن به ماجرای جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس پرداخت و توضیح داد که چرا برخلاف میل باطنی اش به جدایی این ستاره رضایت داده است. سرمربی سابق سرخپوشان توضیح داد که با توجه به مصاحبه رضاییان در استادیو فوتبال برتر دیگر امکان ادامه حضور او با توجه به زیر سوال بردن برخی از بازیکنان تیم وجود نداشته است. 

رضاییان که پس از ماجراجویی چندین ساله در خارج از کشور راهی جز جدایی از تیم محبوبش روبروی خود نمی‌دید، با توجه به شرایط سپاهان را برای ادامه فوتبال برگزید؛ تصمیمی که برای او در مسیر حرفه‌ای بسیار خوب بود و او توانست علاوه بر بازپس‌گیری موقعیت از دست رفته‌اش در تیم ملی بدل به یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های لیگ برتر هم بشود. 

با این حال رضاییان همواره خود را پرسپولیسی دانسته و علاقه به تیم محبوبش را در اظهارنظرهای مختلف پنهان نکرده است و به همین دلیل اصلا انتظار نداشت که در ورزشگاه آزادی توسط هواداران تیم محبوبش به او توهین شود. 

این محتوای ویدیویی است که در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان به ثبت رسیده و رامین رضاییان در حالی که شعارهای هواداران را معطوف به خود می‌بیند با دست زدن برای آنها ناراحتی‌اش را اعلام می‌کند و پس از مسابقه نیز با انتشار این ویدیو و نوشتن این جمله که « چه روز مزخرفی بود», ناباوری اش از اتفاقات رخ داده را بیان کرده است.

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال