Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار بود لیست املاک شهرداری تهران (املاک مصادیق بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها) که در اختیار دیگران گذاشته شده تا اسفند ۹۷ منتشر شود. اما این لیست که توسط شهرداری تهران تهیه شده و در اختیار اعضای شورای شهر قرار دارد، از طریق مجاری رسمی تا کنون منتشر نشده است.

در ادامه لیست املاک شهرداری در منطقه نه را مشاهده می‌کنید که برای اولین بار توسط انصاف نیوز منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست املاک مصادیق بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در بقیه‌ی مناطق شهرداری تهران به تدریج به صورت روزانه در انصاف نیوز منتشر می‌شود؛ با این توضیح که:

۱. تاکنون با تلاش شهرداری و شورای شهر تهران حدود ۴۲۰ ملک از مجموع املاک مناطق مختلف پس گرفته شده اما جزییات آنها به دلیل این که در جریان است به لحظه مشخص نیست.

۲. آدرس برخی املاک که در اختیار برخی نهادهاست بنا به ملاحظاتی از سوی انصاف نیوز حذف شده است.

۳. اطلاعات درون جدول عینا جدولی است که شهرداری تهران تهیه کرده و در اختیار تمام اعضای شورای شهر قرار گرفته است. اطلاعاتی که در پایین این جدول می‌آید، نتیجه‌ی تحلیل و بررسی اسامی افراد یا نهادهایی است که املاک در اختیار آنهاست و بر اساس اطلاعات و آگهی‌های مندرج در روزنامه‌ی رسمی قوه قضاییه و یا رسانه‌های قانونی استخراج شده است.

۴. در میان املاکی که در به دلایل و با کاربری‌های مختلف در اختیار کسانی، یا نهادها، یا بنیادها و خیریه‌ها و موسسات فرهنگی و ورزشی قرار گرفته است، اسامی کسانی با سلیقه‌های سیاسی متفاوتی قرار دارند و مربوط به جناحی خاص نیست.

۵. در صورت وجود اشتباه در آنچه منتشر می‌شود و یا داشتن توضیح درباره‌ی آن، می‌توانید به این آدرس ایمیل بفرستید: ensafnews@gmail.com

پیش از این لیست املاک منطقه یک تا هشت منتشر شده. در روزهای آتی لیست املاک بقیه‌ی مناطق نیز منتشر می‌شود.

نشانی عرصه اعیان نوع ملک نام استفاده کننده (بهره بردار) توضیحات خیابان دستغیب کوچه شهید ابراهیم رنجدار بن بست سوم پ۴۹ ۶۵٫۰۰ ۱۱۶٫۰۰ مسکونی هیات راهیان شام هیات برگزارمی‌شود. تحویل به دستور شهردار وقت منطقه خیابان آزادی بلوار استاد معین خیابان هاشمی بعد از ۲۱متری جی کوچه مسجد علی اکبر پلاک۹ ۸۴ ۱۶۴٫۶ مسکونی هیات به دستور عضو شورای شهر چندین سال به صورت امانت تحویل آقای پیوندی شده است. بزرگراه یادگار امام بعد از خیابان طوس نبش کوچه طلوع ۵۵٫۰۰ ۸۴٫۲۰ مسکونی موسسه رهروان پیام مهر جهت کمک به خانواده‌های افراد واقع در کمپ ترک اعتیاد. تحویل به دستور شهردار وقت منطقه است. خیابان هاشمی نرسیده به میدان هاشمی کوچه پورنصر پلاک۱۷ ۵۰ ۴۶/۵۰ مسکونی شهریوریان دستور عضو شورای شهر به دلیل وضعیت معیشتی و روشندل بودن ایشان و فرزندش ملک به صورت امانی در اختیارشان است. خیابان دستغیب جنب مسجدامام صادق (ع) پلاک ۱۷۸ ۴۵۰ ۰٫۰۰ مسکونی هیات مسجدامام جعفرصادق (ع) معاوضه با زمین ۸۰۰ متری متعلق به شهرداری با ساخت و ساز (ردیف۶) – دارای صورتجلسه تحویل (به دستور شهردار وقت تهران) خیابان دستغیب ۸۰۰ ۴۰۰٫۰۰ اداری سپاه تحویل به سپاه – طبق تصمیم گیری در جلسات معاونت امور مناطق (آقای دکتر شریفی) سال ۱۳۹۰ مهرآباد جنوبی ۱۶۵٫۷۷ ۶۱۶٫۵۵ مسکونی سپاه تحویل به سپاه -طبق توافقنامه بین شهرداری منطقه ۹ و سپاه ناحیه حمزه سیدالشهدا خیابان سادات نبش خیابان برادران فلاح ۲۳۱٫۵۰ ۴۹٫۵۰ مسکونی هیات اباعبدالله (ع) تصرف کرده‌اند، طی بازدید شهردار وقت تهران (آقای مهندس کاشانی عضو [پیشین] شورای شهر) خیابان دستغیب کوچه صابری پلاک ۱۴ ۰٫۰۰ ۴۵٫۰۵ مسکونی معاون ناحیه به دستور شهردار وقت منطقه به صورت امانی در اختیار پرسنل شهرداری بزرگراه آیت اله سعیدی بعد از سه راه بوتان نرسیده به خیابان هنرمند پلاک ۱۵۳۱ ۵۰ ۷۰ تجاری ستادگرامیداشت شهدای منطقه۹ تاریخ امانت نامه ۹۷/۲/۱ تا یکسال خورشیدی،به دستور شهردار منطقه بزرگراه آیت اله سعیدی بعدازسه راه بوتان نرسیده به خیابان هنرمند پلاک ۱۵۲۹ ۷۰ ۹۰ تجاری محسن قهرمانی-دبیرمحله امامزاده عبداله تاریخ امانت نامه ۹۷/۲/۱ تا یکسال خورشیدی، به دستور شهردار منطقه

توضیحات

از میان ۱۱ ملک شهرداری منطقه ۹ که در اختیار دیگر نهادها است.

سپاه یک ملک ۸۰۰ متری اداری و یک ملک ۶۱۶ متری مسکونی در اختیار دارد.

سه ملک نیز در اختیار اشخاص حقیقی است. محسن قهرمان زاده یک ملک ۹۰ متری تجاری در اختیار دارد و شهریوریان یک خانه‌ی ۴۶ متری به دستور عضو شورای شهربه دلیل وضعیت معیشتی و روشندل بودن ایشان و فرزندش ملک به صورت امانی دراختیارش است.

معاون ناحیه نیز یک آپارتمان ۴۵ متری در اختیار دارد.

۴ هیات مذهبی هم از شهرداری املاکی را گرفته اند. هیات راهیان شام ۱۱۶ متر، هیات مسجد علی اکبر ۱۶۴ متر، هیات مسجد امام صادق ۴۵۰ متر را در اختیار دارند و هیات اباعبدالله ۲۳۱ متر را تصرف کرده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0039dy

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرداری تهران املاک شهرداری منطقه 9 خیابان دستغیب شهرداری تهران منتشر می شود مسکونی هیات شورای شهر لیست املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پروژه احداث زیر گذر حصه شمالی در این منطقه خبر داد و گفت: این پروژه به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در دیدار با شهروندان این منطقه در مسجد حجتیه که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از معاونان منطقه برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات محله شیخ طوسی غربی اظهار کرد: خدا را شاکرم که در جمع صمیمانه شما هستم تا بتوانم در حد توان درخواست‌های شما را اجابت کنم.

وی تصریح کرد: تسهیل در تردد، افزایش مسائل ایمنی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اتصال حصه شمالی به حصه جنوبی از ویژگی‌های احداث پروژه زیر گذر حصه شمالی است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث پارک ۲۶ هزار متری حصه و پارک رئیسی در دستور کار قرار دارد که به دلیل مجاورت در حصه اتفاقات خوبی را برای این محله رقم خواهر زد.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه در سال گذشته احداث میدان عروج و میدان مدرس در منطقه ۱۰ اتفاقات خوبی را به ارمغان آورده است، خاطر نشان کرد: در سال جاری ساماندهی محله اطشاران با ۲۰ میلیارد تومان هزینه در دستور کار قرار گرفته است و این موضوع در خواست ۲۰ ساله مردم بوده که به منصه ظهور می‌نشیند.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت‌زدایی و محله محوری دو رویکرد مدیریت شهری در دوره ششم است، خاطرنشان کرد: بودجه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است و از این میزان ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه محله محوری برای ارتقا و ساماندهی محلات حصه، اطشاران، ۲۴ متری و مصلی در نظر گرفته شده است‌.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این با بیش از ۲۵۰ هزار نفر یکی از مناطق وسیع و پرجمعیت شهر اصفهان است، ادامه داد: منطقه ۱۰ با ۱۰۰ مسجد و حسینیه و خیریه‌های متعدد از تنوع و تکثر بسیاری برخوردار است.

صیرفی‌نژاد خاطر نشان کرد: در راستای شهروندمحوری، پیشرفت و آبادانی محله حصه یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: شهروندان محلات حصه، ۲۴ متری و مصلی در دفاع مقدس پیشتاز بوده‌اند و بیش از ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و ما امروز مفتخریم که خدمتگزار این مردم باشیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به توسعه محله مصلی گفت: پارکینگ طبقاتی با ۳۵۰ متر زیربنا برای کاهش بار ترافیکی در این محدوده احداث می‌شود.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: بازسازی زمین‌های ورزشی روباز، تجهیز آلمان‌ها و مبلمان‌های شهری از موضوعات در دست اقدام در این محله است.

وی با اشاره به اجرای طرح فانوس‌ها و چشمه‌های نورانی در شهر گفت: با توجه به گستره جمعیت در محلاتی که فاقد مسجد هستند این طرح در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه مساجد بستری برای تقویت اجرای فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دینی است، خاطرنشان کرد: در این راستا توسعه مسجد حجتیه در خیابان شیخ طوسی غربی در دستور کار قرار گرفته است.

اجرای پروژه بازآفرینی محله عطار در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

صیرفی‌نژاد تصریح کرد: اواخر سال گذشته پروژه بازآفرینی محله عطار در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در کمیسیون ماده ۵ مصوب شد و امیدوارم با همکاری مردم این پروژه به منصه ظهور برسد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه بازآفرینی محله عطار با مشارکت مردم به سهولت انجام می‌شود، تصریح کرد: دفتر بازآفرینی محله در این محدوده مستقر می‌شود که از شهروندان محله و مغازه داران درخواست می‌شود نهایت همکاری را با متولیان اجرای پروژه بازآفرینی و مدیریت شهری داشته باشند تا یک اتفاق خوب و شایسته برای این محله رقم بخورد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه احداث امتداد خیابان میرزای شیرازی به طول ۷۰۰ متر و عرض ۳۶ متر در طرح تفصیلی مصوب شده است که با مشارکت مردم اجرا می‌شود؛ این طرح بسیار بزرگ است و در آن ۱۵۰ پلاک خانه آزادسازی می‌شود و برای اجرای آن نیز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد هزینه شده است.

صیرفی‌نژاد افزود: احداث انتهای خیابان شهید رضائیان به سمت خیابان لاله و تملک خیابان کشاورز و عسگریه دوم نیز از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه احداث و تملک خیابان میرزای شیرازی به سمت خیابان لاله در مرحله اول انجام می‌شود که از همه ساکنان درخواست می‌شود نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند تا اقدامات به سهولت و در کوتاه‌ترین زمان اجرا شود.

وی تاکید کرد: مشارکت مردم و سعه‌صبر آن‌ها در اجرای پروژه‌های آزادسازی و تملک از اهمیت بسیاری برخوردار است تا اقداماتی ارزنده در راستای توسعه و آبادی محلات اجرا شود.

کد خبر 747796

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز