Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان در دیدار با «مصطفی شنتوپ» رئیس مجلس ترکیه در باکو از کمک‌های آشکار آنکارا از این کشور در مناقشه قره باغ قدردانی کرد. 

علی اف در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های ترکیه گفت: هدف ارمنستان از قبل این بود که جفرافیای درگیری‌ها را گسترش دهد چرا که به تنهایی نمی‌تواند در مقابل نیرو‌های ما مقاومت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ناتوانی ارمنستان در مقابل ارتش جمهوری آذربایجان هم گفت: در خطوط تماس ما آن‌ها را شکست می‌دهیم و هر روز شاهد اخبار خوش پیروزی ارتش مان از جبهه‌ها هستیم.

رئیس مجلس ترکیه هم در این دیدار با اعلام حضور نمایندگانی از احزاب مختلف مجلس ملی این کشور در هیئت همراهش گفت: این نشانگر حمایت همه احزاب از جمهوری آذربایجان است.

 شنتوپ افزود: ما در روز‌های سخت کنار هم بوده ایم و امروز هم در کنار آذربایجان هستیم، شادی آذربایجان شادی ما است و غمش هم غم ماست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان مناقشه قره باغ الهام علی اف جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند

وزیر دفاع چین در دیدار با وزیر دفاع کشورمان حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و گفت:ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب اسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است