Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@17:36:19 GMT

برد آبی ها مقابل نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۱۹۳۲

برد آبی ها مقابل نفت مسجدسلیمان

به گزارش جام جم آنلاین ،  استقلال از ساعت 14:50 امروز (دوشنبه) در دیداری تدارکاتی در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. مسعود ریگی و آرش رضاوند زننده گل‌های استقلال بودند. تنها گل تیم نفت نیز توسط مهدی نیایش در نیمه دوم مسابقه به ثمر رسید.

در نیمه دوم، بازیکنانی چون رشید مظاهری، بابک مرادی، متین کریم‌زاده، وریا غفوری و چند بازیکن جوان در ترکیب استقلال به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال بازی مقابل نفت را با ترکیب سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، سیداحمد موسوی، فرشید باقری، مسعود ریگی، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور و سجاد آقایی آغاز کرد. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استقلال فوتبال شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد

به گزارش "ورزش سه"، امیرمحمد هوشمند برخلاف همه دیدارهای دور برگشت لیگ برتر که در ترکیب نساجی حضور داشت، در مسابقه اخیرشان مقابل ذوب‌آهن به دلیل محرومیت دور از فهرست نفرات‌شان بود و نتوانست در ترکیب قرار بگیرد، اما او حالا آماده بازگشت به میادین برای جدال با پرسپولیس است.

این مدافع 24 ساله که پس از سه فصل موفق در آلومینیوم اراک راهی نساجی مازندران شد و عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم داشته، حالا پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت در دیدار با ذوب‌آهن، آماده مسابقه آینده تیمش برابر پرسپولیس شده تا بتواند دوباره در خط دفاعی مثمر ثمر کار کند.

هوشمند که در این فصل موفق شده یک گل سه امتیازی برای نساجی مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند، امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش بتواند روز موفقی برابر پرسپولیس داشته باشد و امتیاز بگیرند تا شانس بقای خود را بالاتر ببرند.

این مدافع در دوران حضورش در آلومینیوم اراک سه بار تجربه کسب پیروزی همراه تیمش مقابل پرسپولیس را داشته، امید زیادی دارد همراه با نساجی مازندران نیز به این مهم دست پیدا کند تا بیشتر از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

دیگر خبرها

  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی