Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای بسیاری از گردشگران، قرارگرفتن در کنار حیوانات وحشی یک تجربه هیجان انگیز است. برای مثال شنا با دلفین یک فعالیت محبوب در میان گردشگران به شمار می‌رود. در باهاما می‌توانید با خوک‌های وحشی در اقیانوس غوطه ور شوید و در مالزی با لاک پشت‌های دریایی به شنا بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شنا با تمساح شاید تجربه‌ای ترسناک محسوب شود، چراکه آن‌ها شکارچیانی مطیع یا مانند دلفین‌ها بازیگوش شناخته نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید

قدم زدن دختر مکزیکی با ببر بنگال در خیابان!

تجربه‌ای که به تازگی یک شناگر ماجراجو در نزدیک شدن به این شکارچی خطرناک به دست آورده شاید تجربه‌ای گرانبها برای او محسوب شود. در ویدئویی که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده و تبدیل به ویدئویی خاص شده است این شناگر ماجراجو را در حالی که وارد استخر پر از تمساح شده نشان می‌دهد. اما این همه ماجرا نبود زیرا ناگهان یکی از تمساح‌ها به این شناگر نزدیک شده و از پشت سر به او حمله ور شد.

البته این مرد با عکس العملی سریع توانست خود را از استخر بیرون کشیده و نجات یابد. این ویدئو اولین بار در اینستاگرام به انتشار گذاشته شد. در توضیح این ویدئو آمده است: «آیا این مرد دیوانه است؟» این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام در توئیتر نیز منتشر شد و توجه حدود ۱ میلیون بیننده را به خود جلب کرد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این مرد با وارد شدن به داخل استخر پر از تمساح چه انتظاری داشت؟ او بسیار خوش شانس بود، چون این تمساح می‌توانست او را با آرواره‌های قدرتمندش گرفته و به زیر آب بکشد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله تمساح حمله حیوانات حیوانات خطرناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است. من حس خوبی به پنالتی ها ندارم.

 وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از دلار هزار تا ۶۰ هزار!
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد