Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از ضعف ساختاری در نظام مدیریتی برخی دستگاه‌های اجرایی این استان انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، منوچهر فخری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به مشکل بالا آمدن آب در  سطح اراضی و خانه‌های مردم روستای فولادمحله از توابع  شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: تکرار وقوع یک حادثه مشابه نشان از ضعف اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقوع این حادثه نشانه آن است که مطالعات کارشناسی به درستی در مورد حل این مشکل انجام نشده است.

معاونان فرهنگی دانشگاهها از پشت‌میزنشینی اجتناب کنندنظری: چماق اصلاح ساختار شهرداری دست و پای همه را شُل کرده استروحانی: جلوگیری از ساختار سنتی توزیع کالا در کشور ضروری استطرح مجلس برای اصلاح ساختار فعلی سربازی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر حل مشکلات به صورت ریشه‌ای گفت: من شخصا از مردم فولادمحله عذرخواهی می کنم.

فخری تصریح کرد: مردم نباید تاوان غفلت برخی مدیران در انجام وظایفشان را بدهند.

وی بیان کرد: عدم موافقت وزارت نیرو در مورد صدور مجوز برداشت آب از چاه‌های فولاد محله حل مشکل به صورت مقطعی است و راهکار مناسبی نیست و قرار نیست مردم تاوان عدم موافقت مدیران در سطح وزارتخانه را متحول شوند و آب خانه مردم را بگیرد و بگوییم وزیر با درخواست ما موافقت نکرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: تصمیم فرماندار مهدی‌شهر در مورد صدور اجازه برداشت آب از چاه میان در فولادمحله لازم الاجراست و مدیران ارشد استان باید از این تصمیم پشتیبانی کنند.

فخری تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات مردم نباید منتظر تخصیص اعتبار مجزا باشند و باید با اعتباراتی که در اختیارشان هست در حل مشکل مردم تعجیل کنند.

وی گفت: قنواتی در سطح روستاها باید هر چه سریعتر با انجام اقدامات قانونی از سوی شوراهای روستاها و با همکاری دهیاری‌ها لایروبی شوند.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم. فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

کد خبر 6097586

دیگر خبرها

  • حمله توخل به مارسینیاک: حس عجیبی دارم!
  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند