Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ایثار و شهادت ایرنا از «ایثار تهران»، حاجیه خانم فاطمه خلیلی مادر شهیدان والامقام «علی اکبر و محمدرضا خانی سانیچ» در سن ۸۷ سالگی دارفانی را وداع گفت.

پیکر مادر شهیدان خانی پس از تشییع، در قطعه صالحین بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
شهید محمدرضا خانی ۱۴ تیر سال ۱۳۶۶ مسئول اطلاعات و عملیات بود که در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید علی اکبر خانی نیز ۱۳ بهمن سال ۱۳۶۱ در فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مزار این دو برادر شهید در قطعه ۲۸ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران قرار دارد.

دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه خدمت است

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ری گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه خدمت است.

به گزارش ایثار شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام صادقی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری عصر دوشنبه در دیدار با خانواده شهیدان«محمد حسن کلهر و اصغر پیرعلی» اظهار داشت: قدم برداشتن در مسیر شهدا،غروری وصف ناپذیر دارد و هرزمان که توفیق دیدار با خانواده های معظم شهدا میسر می شود،تقویت روحیه خدمت است.


این دیدارها در راستای اجرای طرح سپاس در شهرستان ری با حضور مسئولان شهرستانی برگزار می شود.
 شهید محمد حسن کلهر ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۳۸ در شهرری متولد شد و با اعزام به جبهه های حق علیه باطل با حضور در عملیات فتح المبین در کرخه، ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ به فیض شها ت نائل آمد.
شهید اصغر پیرعلی 25 آذر سال ۱۳۴۸ در شهرستان اصفهان دیده به جهان گشود. دانش آموز دوم متوسطه در رشته فرهنگ و ادب بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

27 دی سال ۱۳۶۵ با سمت تک تیرانداز در شلمچه بر اثر انفجار مواد منفجره به شهادت رسید. پیکرش مدتی در منطقه برجاماند و پس از تفحص در امامزاده ابوالحسن شهرستان ری به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا اخبار کنکور دیدار با خانواده شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهید اسد پور در ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.
پیکر شهید اسد پور که بعد ار تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود که با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد.
امروز مادر شهید اسد پور بعد از ۳۷ سال دوری فرزند خود را در آغوش کشید.
پیکر شهید سید علاءالدین اسد پور قرار است روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق در شهرستان زرقان تشیع و سپس در زادگاهش روستای آقا جلو این شهرستان به خاک سپرده شود.

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید