Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی گلرنگ، با آغاز سال تحصیلی و اهمیت دسترسی برابر به امکانات آموزشی و فراهم کردن فرصت تحصیل برای آینده‌سازان کشور، این شرکت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود با همکاری موسسه طلوع بی‌نشان‌ها، 10 هزار کوله‌پشتی حاوی لوازم التحریر در مناطق صفر مرزی اهدا کرد.

آنچه به این اقدام رنگ و بوی ویژه‌ای بخشیده است، استفاده از کوله‌پشتی‌هایی است که توسط کارتن‌خواب‌های بهبود یافته‌ی موسسه طلوع بی‌نشا‌ن‌ها تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

10 هزار کوله‌پشتی اهدایی گلرنگ در استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان، کردستان، گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، بوشهر، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان،ایلام، لرستان، کرمانشاه، توزیع می‌شود.

برند گلرنگ پیش از این نیز در راستای یاری‌رسانی به هموطنان در شرایط سخت، از طریق اهدای اقلام بهداشتی و شوینده به مراکز خیریه و ضدعفونی کردن بیمارستان ها، همکاری با یونیسف و تامین محصولات بهداشتی مورد نیاز این سازمان، راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و آبدارخانه مدرسه شهید صدوقی در روستای غنی‌آباد ورامین و اهدای اقلام بهداشتی و شوینده، تهیه کاپشن و لوازم‌التحریر و هدیه به دانش‌آموزان مدرسه شهید مفتح روستای اسلام آباد شهرستان ورامین به ایفای مسئولیت اجتماعی خود پرداخته است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: گلرنگ آغاز سال تحصیلی کوله پشتی حاوی لوازم التحریر مناطق صفر مرزی رپرتاژ آگهی کوله پشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون خادم یاران رضوی   با حضور در مدرسه روستای احمد آباد سفلی تکاب   از معلمین پر تلاش این مدرسه تجلیل کردند.

در این آئین که به مناسبت هفته معلم ترتیب یافته بود اعضای کانون خادم یاران رضوی تکاب با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات معلمین این روستا تجلیل  کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • روش از بین بردن تیرگی زیر چشم از دید طب سنتی
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب