Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@14:00:36 GMT

سیاه‌ترین دوران کرونا پیش روی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۱۸۹

سیاه‌ترین دوران کرونا پیش روی آمریکا

مدیر مرکز تحقیقات و سیاست بیماری‌های عفونی دانشگاه مینه‌سوتا گفت: 6 تا 12 هفته آینده، سیاه‌ترین دوران کرونا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا از سی ان ان، مایکل اوسترهلم، مدیر مرکز تحقیقات و سیاست بیماری‌های عفونی دانشگاه مینه‌سوتا معتقد است 6 تا 12 هفته آینده سیاه‌ترین دوران بیماری همه‌گیر کرونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: واکسن‌ها «به‌هیچ‌وجه» تا سه‌ماهه سوم سال آینده در دسترس نخواهد بود، و حتی در صورت وجود، نیمی از جمعیت ایالات‌متحده برای دریافت آن تردید دارند.

اوسترهلم افزود: آنچه در حال حاضر با آن مواجه هستیم یک مشکل اساسی در پیام‌رسانی است. مردم نمی‌دانند چه چیزی را باور کنند و این یکی از چالش‌های بزرگ ما است که باید پیامی را به مردم ارائه دهیم که منعکس‌کننده علم و واقعیت باشد.

مدیر مرکز تحقیقات و سیاست بیماری‌های عفونی دانشگاه مینه‌سوتا با اشاره به 70هزار موارد ابتلا به کرونا در روز جمعه، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده ایالات‌متحده با ارقام بسیار بزرگ‌تر روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/4112/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه مینه سوتا دوران کرونا مطالعه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس