Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، قاضی مسعودی مقام، در دادگاه خطاب به وکیل متهم محمد امامی:

 

وظیفه شما این است که کیفرخواست را به طور کامل بخوانید، در قانون آمده که شاکی می‌تواند اظهارات خود را بیان کند.

 

شما باید دفاع حقوقی داشته باشید و هر ایرادی را که به کیفرخواست وارد می‌کنید، با استناد بگویید.

 

شما حق توهین به عدلیه را ندارید، این حرف‌ها برای وکیلی که مدعی است که قبلا قاضی بوده صحیح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قهرمانی، نماینده دادستان در دادگاه:

 

آقای امامی وکیلش می‌گوید که بانک تسهیلات آن‌ها را مسدود کرده است، اما بر اساس نامه‌ها مشخص شده که امامی خودش درخواست داده تا بخشی از تسهیلاتش مسدود شود.

 

آقای امامی سی دی سریال شهرزاد را در می‌آورد و می‌خواهد ما را مقابل هنرمندان قرار دهد و من البته مقابل آن‌ها نیستم. ما آنان را هم احضار نکردیم و هیچ سوء نیتی محرز نشده است.

 

من به نمایندگی از سینماییان علیه شما ایستاده‌ام، شما سینمای ما را کثیف کرده‌اید، در حالی که سینما تاکنون آلوده به فساد مالی نشده است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نماینده دادستان امامی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟

یک نماینده از افزایش تعداد ایست‌های بازرسی در تهران خبر داد، مشابه اتفاقی که در خیابان‌های تهران در دهه شصت رخ داده بود.   به گزارش شرق، نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.   او افزود: لایحه حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.   شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم، نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند توصیه ویژه عباس عبدی به مسئولان : حتما فیلم این مناظره درباره حجاب و ۳۰۰۰ هزار نظر پای آن را ببینید! لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد

دیگر خبرها

  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل