Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سخنرانی حسن روحانی در جلسه با وزیر و معاونین وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و روسای دانشگاه های علوم پزشکی در خصوص بیماری کرونا با بیان اینکه با ادبیات واحد با مردم سخن بگوییم، اظهار کرد: هم باید مردم را آگاه کنیم و هم در عین حال آنان نترسانیم. ترساندن از سویی منجر به عدم همراهی می‌شود چرا که با گذشت زمان عادی تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم اگر با ما همراه نشوند ما موفق نمی‌شویم.

وی افزود: اگر ما برای ماسک جریمه می‌گذاریم مردم باید بداند که این کار برای کمک به آنان است ،نه اینکه ما برای پول مردم کیسه دوخته باشیم. اصلاً چنین چیزی نیست.

رییس ادامه داد: کار اصلی ما در شرایط فعلی تغییر سبک زندگی است. هر درمان و راه‌حل دیگر پیشروی ما باشد ممکن است که به جای خود موثر باشد اما اساس مساله، تغییر سبک زندگی است یعنی همه باید باور کنیم شرایط سال ۹۹ و سال ۱۴۰۰ با شرایط سال‌های پیش متفاوت است.

روحانی با تاکید بر اینکه مبنا باید بر این باشد تا دو سال دیگر با این مشکل مواجه هستیم، گفت: اینکه بخواهیم عروسی بگیریم باید سبک قبلی را کنار بگذاریم. اگر با سبک قبل بخواهیم مجلس شادمانی بگیریم، شدنی نیست. همه باید بپذیریم و قبول کنیم. نمی‌شود در سالن جمع شویم. سبک و سیاق قبلی در حسینیه و مسجد برای عزاداری ممکن نیست. شرایط مسافرت و رفت‌وآمد نیز با گذشته متفاوت است.

در حال تکمیل است...

پربیننده ترین ایران به سمت فاجعه کرونایی پیش می‌رود؟ این جراحی عمر را زیاد می‌کند! کمردرد به علائم کرونا اضافه شد با کودکی که از دیوار راست بالا می‌رود، چه کنیم؟ این ۳۰ماده غذایی را هنگام سرماخوردگی نخورید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی ماسک استفاده از ماسک استفاده از ماسک در کشور قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد عزادار صادق آل محمد (ع)

مردم مومن و ولایی استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری آیین‌های ویژه سوگواری سالروز شهادت رییس مذهب جعفری با به راه انداختن دسته عزا، در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

همچنین مردم در یزد باحضور در هیئت ها، مساجد و مجموعه‌های فرهنگی منطقه صفائیه و شهر حمیدیا، در سوگ رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) از میدان ابوذر به سمت چهار راه جانباز به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند