Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری در ایلام شروع شده است.

«عباس شمس اللهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی واحدهای مسکونی و تجاری از روز 23 مهرماه و همزمان با سراسر کشور در شرکت گاز استان ایلام شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی بیان کرد: متقاضیان مشمول پس از مراجعه به سایت goc.nigc.ir یا سایت شرکت ملی گاز به آدرس www.nigc.ir گزینه بهینه سازی موتورخانه و ثبت نام، می توانند حداکثر تا 100 درصد مبلغ هزینه بهینه سازی و اصلاح موتورخانه را مطابق تعرفه های مصوب از شرکت گاز دریافت کنند.

 

 شمس اللهی تصریح کرد: در این طرح سه عامل اصلی صرفه جویی در موتورخانه ها شامل عایق کاری موتورخانه، نصب رسوب گیر موتورخانه و تنظیم مشعل توسط ناظرین شرکت گاز مورد بررسی قرار گرفته و یکشرکت مورد تأیید و دارای صلاحیت بعنوان مجری طرح انتخاب می گردد که پس از توافق و امضای قرارداد با مالک ساختمان، بسته به میزان نیاز موتورخانه به اصلاح و بهینه سازی، مبالغی که می تواند تا حداکثر 100 درصد کل هزینه ها را پوشش دهد توسط شرکت گاز به مجری پرداخت می شود.


 وی بیان کرد: به منظور کاهش هدر رفت انرژی و اصلاح مصرف گاز در موتورخانه این طرح آغاز شده است و یک فرصت مناسب برای انجام اصلاحات و بهینه سازی موتورخانه است که مردم عزیز از این فرصت استفاده کنند و با استفاده از پرداخت هزینه توسط شرکت گاز، هزینه های مستمر مصرف گاز و استهلاک موتورخانه و آلاینده های زیست محیطی را کاهش دهند.

 

 شمس اللهی خاطرنشان کرد: مجریان و شرکت های تأسیساتی واجد شرایط نیز می توانند با مراجعه به سایت مذکور ثبت نام نموده و پس از تأیید در لیست مجریان واجد صلاحیت شرکت گاز قرار گیرند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: نفت و گاز شرکت گاز گاز رسانی بهینه سازی موتورخانه اصلاح و بهینه سازی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان

بابک چمرانی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شفت گفت: ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (یکشنبه ۱۶ ار دیبهشت ماه) در منطقه لیشاوندان این شهرستان، یک واحد تجاری فروش ابزار یراق طعمه حریق شد و به شدت سوخت.

او افزود: ۸ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق از شهر‌های شفت، تولم شهر و فومن آتش را در حدود ۱۰ دقیقه خاموش و از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

به گفته رئیس آتش نشانی شفت، علت این آتش سوزی و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل گفت: ساعت ۱۵:۳۰ امروز با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی به واحد آتش نشانی این شهرستان، ۷ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. 

او افزود: با توجه به همجواری تعداد زیادی از واحد‌های تجاری با این واحد مسکونی، آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و با خاموش کردن آتش این واحد مسکونی از سرایت آتش به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند. 

شهردار سیاهکل تصریح کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد